Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 22 av 22

Ämne: KTM EXC-F 250 2003 tips

kallefants avatar

MC: Enduro
    Gör: Klipper gräs
    Reg.datum
    sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Bommen Visa inlägg
    Denkonstruktionsmissen lever kvar än på nyare modeller också :) Bara o shimsaut!

Märkligt hur det kan vara så liten marginal. Det är ju möjligt att bakramen inte är helt rak efter några vurpor, men ändå.

Citat Ursprungligen postat av Andreas_Johansson Visa inlägg
    Har inga dubbdäck så får vänta till våren. Tror dock någon kört med det tidigare. Syns på ljuddämparen.
    Kul med fler som har samma cykel om man behöver tips
    Ja visst är det! Och det är en trevligcykel.
    Det bästa man kan göra på den är annars att skaffa ett 350-kit, om du interedan har det. Jag tror att de flesta byggdes om med sådant, utom just de somtävlade och skulle klassa in för 250cc. Kitet är i princip bara en kortare EXC 450-cylindermed tillhörande kolv.

Det kan nog gå att få tag på någon begagnad uppsättning, medtanke på den mängd som har sålts.
    "If you do drugs you’re a hippie. And hippies suck." – Eric Cartman

MC: KTM EXC 250 Racing 4T 2003
    Gör: Logistik
    Reg.datum
    okt 2018

Standard

Citat Ursprungligen postat av kallefant Visa inlägg

Ja visst är det! Och det är en trevligcykel.
    Det bästa man kan göra på den är annars att skaffa ett 350-kit, om du interedan har det. Jag tror att de flesta byggdes om med sådant, utom just de somtävlade och skulle klassa in för 250cc. Kitet är i princip bara en kortare EXC 450-cylindermed tillhörande kolv.

Det kan nog gå att få tag på någon begagnad uppsättning, medtanke på den mängd som har sålts.
    Har nästan bara hunnit provköra den lite men känns som en smidig cykel. Får kolla 350cc kit när man tycker den är för slö. Kan jag lägga till dej som kontakt här

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •