Sidan 7 av 7 FörstaFörsta ... 567
Resultat 61 till 63 av 63

Ämne: Africarace 2019 . Rahm och Ã…mme till Dakar mallemotostyle!

Moderator Mattssons avatar

MC: Tvåfemti och fyrfemti
    Gör: Tåg
    Reg.datum
    apr 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Åmme Visa inlägg
    Anette har inga problem med definitionen av en idiot. Visst vore det skoj med en ny hoj men eftersom jag väljer att köra rallyn som Dakar och AER baserat på mina ekonomiska förutsättningar kontra att ha en ny bling hoj stående i garaget och inte köra Dakar eller AER är valet lätt....
    ...
    Vissa människor mår helt enkelt bättre av att inte vara helt vanliga. Vi kan utveckla samtalet någon kväll i MM depån den dagen du står på startlinjen i AER för du är väl ingen vanlig garage blingare ?

Förövrigt så var årets problem i huvudsak mina egna dåliga bedömningar och brister i förberedelser som orsakade resultatet.
    haha, allt behöver inte vara svart eller vitt. Man behöver inte köpa en blinghoj bara för att man köper nåt vettigt att köra på? Och jag gissar på att jag är en garageblingare, med tanke på dina definitioner på vad som gäller. Men det är lugnt, jag är rätt happy med mina val, och det är ju du också och det är ju huvudsaken! Ser fram emot att få följa dig på vägen mot pallen nästa år!
    KTM 250 EXC-F 2013 Sixdays

MC: Japp
    Gör: Styr
    Reg.datum
    aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mattsson Visa inlägg
    haha, allt behöver inte vara svart eller vitt. Man behöver inte köpa en blinghoj bara för att man köper nåt vettigt att köra på? Och jag gissar på att jag är en garageblingare, med tanke på dina definitioner på vad som gäller. Men det är lugnt, jag är rätt happy med mina val, och det är ju du också och det är ju huvudsaken! Ser fram emot att få följa dig på vägen mot pallen nästa år!
    Livet skulle bli otroligt tråkigt om vi alla vore lika.
    "For those who sit at home and dream - let them... Meoni"

Administrator odens avatar

MC: 2
    Gör: Jobbar med datamaskiner
    Reg.datum
    jun 2010

Standard

Är gärna med och sponsrar bröderna med en liten slant om ni kör en gång till.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •