Sidan 328 av 328 FörstaFörsta ... 228278318326327328
Resultat 3 271 till 3 275 av 3275

Ämne: Hojvalstråden den enda

Mahhbechhs avatar

MC: Ja
    Gör: Soffliggare
    Reg.datum
    nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av marjok Visa inlägg
    Husqvarnan är det svårt att få tag på delar till, hade en 450 te - 10 och det var en mardröm att hitta delar så om den inte är i toppen skick och väldigt billig är det väl ok.

Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk
    Jag har haft mängder av husqvarna i årsmodeller från 2001 upp till 2011 och alla delar hittar man enkelt hos Halvards Motor i Eskilstuna. Fantastisk service och har i princip alla cyklar i delar på lager.

För egen del:
    Jag har nyss köpt på mig en wr450f, men köpte den före jag kört i det nya spåret vi tränar i. På tok för stor hoj, det är nästan bara jobbigt. Provat lite olika drevningar och jag är aldrig över andra växeln typ. Sen är kopplingen sjukt trög med jämfört med de snälla hydrauliska som finns. Hur stor skillnad e det ner till en exc350 eller motsvarande Hva? 250f vill jag inte ha hur bra dom än är i spåret, för ibland kör jag även grus och längre resor på 100-150 mil.
    Är det här man ska ha en signatur?

Paccuss avatar

MC: XT660Z -11
    Gör: Snickeri, Skog & Trädgård
    Reg.datum
    nov 2014

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mahhbechh Visa inlägg
    Jag har haft mängder av husqvarna i årsmodeller från 2001 upp till 2011 och alla delar hittar man enkelt hos Halvards Motor i Eskilstuna. Fantastisk service och har i princip alla cyklar i delar på lager.
    Detta har jag läst om i någon annan tråd men samtidigt i andra trådar om hur bökigt det är upp till vissa årsmodeller. Svårt att veta vad som gäller. Tycker ju ändå att det inte borde vara helt omöjligt iaf. Ekonomiskt lutar det åt Huskyn men hjärtat vill mer åt Freeride'n...
    Gamla förhållanden
    ------------------------------
    KTM EXC 250R -05
    KTM 950 Adventure -05
    Kawasaki KLX250 -09
    Yamaha XTZ660 -96

Mahhbechhs avatar

MC: Ja
    Gör: Soffliggare
    Reg.datum
    nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Paccus Visa inlägg
    Detta har jag läst om i någon annan tråd men samtidigt i andra trådar om hur bökigt det är upp till vissa årsmodeller. Svårt att veta vad som gäller. Tycker ju ändå att det inte borde vara helt omöjligt iaf. Ekonomiskt lutar det åt Huskyn men hjärtat vill mer åt Freeride'n...
    Det är inte bökigt alls. Har du reservdelskatlog är det tokenkelt att ringa och beställa delar. Han skickar hem till dig samma dag tillsammans med faktura. Som att beställa på ktmshop!
    Är det här man ska ha en signatur?

Engens avatar

MC: FE570 -09
    Gör: El & Elektronik
    Reg.datum
    jun 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mahhbechh Visa inlägg
    Det är inte bökigt alls. Har du reservdelskatlog är det tokenkelt att ringa och beställa delar. Han skickar hem till dig samma dag tillsammans med faktura. Som att beställa på ktmshop!
    Kan bara hålla med.
    Halvards är en trevlig gubbe med stenkoll på Husqvarna.

Paccuss avatar

MC: XT660Z -11
    Gör: Snickeri, Skog & Trädgård
    Reg.datum
    nov 2014

Standard

Låter ju ändå betryggande. Kanske ska slå till på Husqvarnan då? Då ryms ju även en service på verkstad inom budget. Borde gå att få ner priset på hojen ytterligare, då den ligger något högt nu när jag jämfört närmre...
    Gamla förhållanden
    ------------------------------
    KTM EXC 250R -05
    KTM 950 Adventure -05
    Kawasaki KLX250 -09
    Yamaha XTZ660 -96

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg