Sidan 33 av 33 FörstaFörsta ... 23313233
Resultat 321 till 324 av 324

Ämne: Vilka skador har ni dragit på er?

Anders J.s avatar

MC: KTM 350, Honda Varadero
    Gör: Gymnasierektor
    Reg.datum
    jul 2004

Standard

Bra axelskydd?
    Är tyvärr skadad i axeln (igen). Det är troligen en skadad/avsliten muskel och det behövs nog operation. Skall på ultraljud snart o går hos sjukgymnast så jag får hjälp, men jag vill ju komma igång o köra igen så fort jag blivit bättre. Har haft en del problem med axelskador, så jag undrar om någon har tips på riktigt bra skydd för axlarna? Är 61+ så man börjar bli litet ömtålig
    /Anders J.
    Det handlar inte om hur gammal man är utan hur man är gammal.

Thomass avatar

MC: CrossEnduroMotardStreet
    Gör: SLSM
    Reg.datum
    jun 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Anders J. Visa inlägg
    Bra axelskydd?
    Är tyvärr skadad i axeln (igen). Det är troligen en skadad/avsliten muskel och det behövs nog operation. Skall på ultraljud snart o går hos sjukgymnast så jag får hjälp, men jag vill ju komma igång o köra igen så fort jag blivit bättre. Har haft en del problem med axelskador, så jag undrar om någon har tips på riktigt bra skydd för axlarna? Är 61+ så man börjar bli litet ömtålig
    /Anders J.
    Nåt sånt här kanske, https://ortopedservice.se/kategori/a...tos-axelskydd/ , låter som att du behöver två st.

Mahhbechh2s avatar

MC: Ja
    Gör: Ja
    Reg.datum
    nov 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Anders J. Visa inlägg
    Bra axelskydd?
    /Anders J.
    Jag kör ett Alpinestars Bionic 2 och den är kanon! Man kan spänna axelremmar så att inte skyddet inte medger rörelse vid vurpa. Sketnöjd! Inne på mitt tionde år med den västen och funkar lika bra nu som då. Tur för mig att jag fortfarande kommer i den :)
    hej

Anders J.s avatar

MC: KTM 350, Honda Varadero
    Gör: Gymnasierektor
    Reg.datum
    jul 2004

Standard

Tack för tipsen!
    Det handlar inte om hur gammal man är utan hur man är gammal.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •