Det är ju Ribboda Offroaddag på Lördag 26/5 ska vi sammåka dit är det samling OKQ8 Hallsberg 9:00 för intresserade
Det är ju Ribboda Offroaddag på Lördag 26/5 ska vi sammåka dit är det samling OKQ8 Hallsberg 9:00 för intresserade
Vet man inte var man ska ,kan man inte köra vilse!
youtube
Jag är pappa den helgen så jag får avstå den här gången.
Har du spik?
Jag kommer till Hallsberg 9:00
/ Patrik
Fredag morgon/förmiddag 20 juli tänkte jag åka TET från Laxå genom Norge tills man kommer ut i Sverige igen vid Sälen. Väl tillbaks i Sverige raka vägen hem till Örebro. Totalt rör det sig om 180-190 mil varav 128 mil i Norge. Ska i teorin ta max 6 dagar (vilket är min övre gräns pga ett annat åtagande) men går troligen en dag fortare då jag tycker om att köra lite för fort. Om det är någon som är sugen att hänga på så är det bara att höra av sig...
Tilläggas kan att jag körde TET från Laxå söderut till Malmö midsommarhelgen och är Norgesträckan hälften så underbar som stora delar av Laxå - Värnamo kommer ett brett leende att permanentas i ansiktet
Är det någon som är sugen på lite grusbus på Söndag i krokarna ?
Samling vid okq8 Hallsberg kl 10:00 eller förslag ?
youtube
youtube
Är egentligen vansinnigt sugen men måste fixa med trädgården när naturen äntligen inte vattenbombar en så fort man går utomhus![]()
Nån som är sugen på mörkerkörning imorgon torsdag 11okt?
Start vid CircleK Kävesta kl 1800
/ Patrik