Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aluväskor till xt660z Tenere- Tips på rea!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Aluväskor till xt660z Tenere- Tips på rea!

Vill bara tipsa om en helt galen utförsäljning av Yamahas originalväskor i aluminium till xt660z Teneren. Har själv köpt både en uppsättning svarta och naturfärgade då jag inte kunde motstå...
    Listpris ca 10 000kr paret, säljs ut för 650kr paret hos Heds motor i Luleå. (Hedsyamshop.se) Man går in på Rea MC. Tydligen har Europa ett för stort restlager på dessa väskor. Fästet säljs separat och inte på rea!

Fick de svarta väskorna idag, superfina och kvalitetsmässigt känns de riktigt bra!! (Har inte jämfört med andra märken!) Låsbara, 2 nycklar följer med!

Comment

Supertack för tipset, beställde idag.

Comment

Fin fint tips, köpte ett par att ha i reserv.

Comment

Köpte faktiskt ett set till med alufärgade, till det priset kan man unna sig lyxen att ha olika färger att växla mellan!

Comment

Det är så billigt så man kanske skulle överväga om det gick att montera på dessa väskor även på andra modeller - typ en XR...
            Hmmm
            XR 650 -01 + Tricker -06

Comment

http://www.hedsyamshop.se/sv/yamaha-...idovaskor.html

Comment

Pratade med dom på telefon idag, var man intresserad så skulle man skynda sig på om jag fattade rätt.

Comment

Priset har gått up lite ser jag. Stort intresse och ett galet lågt pris...nåja, 995kr är fortfarande ett riktigt fynd! Körde en sväng med väskorna på idag, sitter otroligt bra och säkert, så pass att jag glömde bort att de satt på...

Comment

Working...
                  X