Om någon är på jakt efter en vettig och prisvärd slip-on, kan jag varmt rekommendera Wings (www.wings.si, sidan är på slovenska men det går lätt att se vilka modeller det finns till osv).
Verkar inte vara speciellt välkända eller omtalade vad jag har sett/läst, tillverkas i Slovenien (liksom Akrapovic) och kvalitén är på topp.
Man får personlig service av mannen som tillverkar dom, Marovič Gorazd, mycket trevlig och enkel att ha och göra med.
Beställde för ett par veckor sedan och fick min i början på veckan, är helnöjd. Passade perfekt, låter bra, känns bra, levereras med insats som enkelt kan tas ur.
Titandämpare till KTM 640 Adv. inkl. frakt till Sverige gick på knappt 2500:-.
(edit: Slovenien är med i EU, så ingen risk för extra tull/moms och sånt.)
Tråd om Wings på advrider.com
Dynokörning 950 Adv. med/utan Wings
/joakim
Verkar inte vara speciellt välkända eller omtalade vad jag har sett/läst, tillverkas i Slovenien (liksom Akrapovic) och kvalitén är på topp.
Man får personlig service av mannen som tillverkar dom, Marovič Gorazd, mycket trevlig och enkel att ha och göra med.
Beställde för ett par veckor sedan och fick min i början på veckan, är helnöjd. Passade perfekt, låter bra, känns bra, levereras med insats som enkelt kan tas ur.
Titandämpare till KTM 640 Adv. inkl. frakt till Sverige gick på knappt 2500:-.
(edit: Slovenien är med i EU, så ingen risk för extra tull/moms och sånt.)
Tråd om Wings på advrider.com
Dynokörning 950 Adv. med/utan Wings
/joakim
Comment