Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bra rea på bla Lindstrandskläder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bra rea på bla Lindstrandskläder

Själv köpte jag ett par GI-byxor för 995 kr...

http://www.nifamc.se/rea-c-234-1.aspx

Var där och provade nyss... vart också ett par GI-pants.

Comment

Blev ett par för mig också. Ingen som vet någon som har en matchande jacka kvar?

Comment

Originally posted by teta View Post
        Blev ett par för mig också. Ingen som vet någon som har en matchande jacka kvar?
        Jo det är Grafittijackan, den finns bara i svart

Comment

Originally posted by badpitt View Post

M vad är det för storlek? brukar ha stl 34, är det ungefär samma?

Comment

Originally posted by PhatPat View Post
            Jag har också ca 34 o då kollar jag på L när den benämningen används..
            Filmer:
            Old As Hell Production:
            http://www.youtube.com/user/OldAsHellProduction1
            Ligger några här också:
            http://www.vimeo.com/user2741352/videos

Comment

Originally posted by ktmnisse View Post
              Jag har också ca 34 o då kollar jag på L när den benämningen används..
              aight... då vet jag! tack!

Comment

Originally posted by PhatPat View Post
                Jag använder 36 längd på jeans, då blir de lite för långa men 34 är för korta och 35 har jag aldrig sett.
                jag använder XXL på mina GI-byxor, de är ordentligt rymliga, innan jag köpte förra gången (vurpade sönder ett par i somras) tvekade jag mellan XL och XXL.
                Jag vill ha rymliga byxor så jag kan röra mig ordentligt, hade jag bara kört asfalt hade nog XL räckt.
                Mao använder du 34 i jeans borde XL räcka.

Comment

Verkar som dom börjat ta slut, var där och hämtade mina igår och da sa hon i affären att de bara fanns stolek 2XL kvar hos levrantören.

Comment

GI-Byxor

Hej, Jag är själv lite sugen på dessa byxorna,
                    jag är på jagt efter en sommarbyxa och är rädd för att dom ska vara för varma.
                    Jag undra är dom varma utan fodret i, är detta rätt byxa för mitt behov?
                    Hur är storleken, jag har 34/33" i jeans vilken storlek skulle du rekomendera?

Comment

Originally posted by nilaselian View Post
                      Hej, Jag är själv lite sugen på dessa byxorna,
                      jag är på jagt efter en sommarbyxa och är rädd för att dom ska vara för varma.
                      Jag undra är dom varma utan fodret i, är detta rätt byxa för mitt behov?
                      Hur är storleken, jag har 34/33" i jeans vilken storlek skulle du rekomendera?
                      Såvida du inte har väldigt kraftiga ben bör XL räcka.
                      GI-byxorna är ganska svala utan regnfoder, dels blåser det rakt igenom tyget och det är stora öppningsbara ventilationshål framme på låren (det röda).
                      Enligt Halvarsson så tog de fram Grafittijackan och GI-byxan för att Berglund skulle använda dem i Dakar.... Där är det varmt juh..
                      Attached Files
                      Last edited by badpitt; 03-02-2011, 07:41 PM.

Comment

Jag har slitit ut ett par av dom här brallorna, är grymt nöjd med dom, har kanat på både grus och asfalt med dom och dom har hållt riktigt bra, köpte ett par nya nu så klarar jag mig ett par år till.

Tar man ur fodrena ur dom så blir dom som ett par crossbrallor, känns doch mycket säkrare när man kör grusbus än ett par crossbrallor.

har man alla fodrena i så är väl enda nackdelen som jag tänkt på är att dom är väldigt tunga.
                        KTM 625 SXC....

www.fraggel.se om du är sugen på grusbus i JKPG.

Comment

Beställt ett par M, sedan XL blev ALLDELES för stort. Kommer sitta som en smäck på Ubbe.

Comment

Originally posted by EVILPAUL View Post
                            Beställt ett par M, sedan XL blev ALLDELES för stort. Kommer sitta som en smäck på Ubbe.
                            Blev kanon det Paul, blev en smidig beställning för mig

Du kommer inte bli besviken på dom brallorna.
                            KTM 625 SXC....

www.fraggel.se om du är sugen på grusbus i JKPG.

Comment

Såvida du inte har väldigt kraftiga ben bör XL räcka.
                              GI-byxorna är ganska svala utan regnfoder, dels blåser det rakt igenom tyget och det är stora öppningsbara ventilationshål framme på låren (det röda).
                              Enligt Halvarsson så tog de fram Grafittijackan och GI-byxan för att Berglund skulle använda dem i Dakar.... Där är det varmt juh..

Tackar

Comment

Working...
                              X