Announcement

Collapse
No announcement yet.

Biltema-MC grejer tråden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Biltema-MC grejer tråden

Nyhet för mig i alla fall! Biltema har bromsbelägg för 99 spänn till de flesta hojar (nu är det väl inte så många olika sorter egentligen men men...)! Någon som har provat?

Värt ett försök iaf. Finns till en hel del hojar, min husky och TM bl.a. Vem kommer att var först med att prova dem?
    /Stevethebrit

GasGas EC300

Comment

Enduro/cross håller på att utvecklas till en folksport!

Jag knallar in imorgon och köper till min gasgas.

Comment

Originally posted by nxarn View Post
        Enduro/cross håller på att utvecklas till en folksport!

Jag knallar in imorgon och köper till min gasgas.
        Jag tror nog inte det är någon idé i Sundsvall. På alla gånger jag har varit där(och det är många) så har man fått med sig endast det man minst behöver på handlarlistan. Resten har varit slut. Det verkar som Sundsvall är någon sorts lager till butiken i Uppsala,då det finns mycket mer grejor där.

Comment

Driver ni med mig? Jag sökte på Biltemas hemsida utan hitta dem.

Comment

Jag kommer prova när det blir dags på 525:an.
            På en endurohoj känns det som om det vore helt ok med dessa billiga belägg, men jag skulle nog inte vilja ha dom på en CBR 900 RR eller liknande...
            Men vem vet dom är säkert helt OK!

Sist jag köpte till 525:an så var det ett par 100 kronors(bak) av nån jeppe som sålde från sin lastbil, när jag körde Älg-Jakten i Hallsberg...
            Tror det var Tranemo MC-Tjänst????
            “The world is full of kings and queens who blind your eyes and steal your dreams, it’s Heaven and Hell”
            [EXC525-07|SuperEnduroR-06|BMWR1200GSA-06|DR800-Chopper-03 |ChinaMiniMoto-03|PW50-87|PW50-85|PUCHMagnumCross-81|PUCHMagnumCross-80|CR250-79|Gilera50Touring-78]

Comment

Originally posted by Kristian Karvonen View Post
              Driver ni med mig? Jag sökte på Biltemas hemsida utan hitta dem.
              Här har du....
              “The world is full of kings and queens who blind your eyes and steal your dreams, it’s Heaven and Hell”
              [EXC525-07|SuperEnduroR-06|BMWR1200GSA-06|DR800-Chopper-03 |ChinaMiniMoto-03|PW50-87|PW50-85|PUCHMagnumCross-81|PUCHMagnumCross-80|CR250-79|Gilera50Touring-78]

Comment

lär bli en sväng förbi biltema sen då å kolla om dom duger

Comment

Någon som kan komma med recension om beläggen än eller?
                  Det Krävs Bara Två Hjul

Comment

Beläggen finns inte i butik ännu. (sundsvall)

Comment

Humor!

Attached Files

Comment

Originally posted by nxarn View Post
                        Beläggen finns inte i butik ännu. (sundsvall)
                        Inte i Örebro heller...
                        Kommer med i nästa katalog.

Comment

ja köpte belägg till min Kawasaki KX 250 95 i lördags i uddevalla.. tog 30 min för dom att hitta dom då den finniga killen inte visste vad jag pratade om.. fick ringa föreståndaren som fick dyka lite i "nyinkommet" lådorna. sen undrade "hur i helsike" ja fått reda på detta ^^ ett forum på internet såklart ^^ sen när ja kom till kassan va dom inte inne i systemet så tjejen i kassan fick det svettigt när 10pers bak mig suckade.. så alla fick gå före mig sen fick en annan gubbe komma o ta betalt ^^ tog 40 minuter allt som allt men nu har ja dom =)

Last edited by _Ekman_; 12-10-2007, 03:06 PM.
                          4-strokes are like tampons... Everypussy has one..

Comment

Köpte 4 par idag, 2 fram och bak, återkommer sen om de va bra eller anus.

Comment

Fanns till gasgas
                              Då är frågan om de går att köpa i västerås

Ska bli kul att höra hur bra de är.
                              När det ändå snackas om belägg. Hur kör ni in era belägg, eller är det bara snack att köra in?

Comment

Working...
                              X