Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dragkroksställ!

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Yxan View Post
    EnZo jasså? De har jag aldrig lyckats med å har kört stället på ett antal olika bilar/modeller..
    Drog aldrig mitt egna gängpaj, dock lyckades polaren, där
    för gjorde jag lite förebyggande :D
    har det på en Saab 9-3 Combi 08. En kompis som lånade stället till sin passatcombi behövde heller inte skruva ut skruvarna helt.
    Last edited by EnZo; 10-16-2012, 07:46 PM.
    KTM 350 SX-F CAIROLI REPLICA 2011
    GARAGET.ORG/NEOX

Comment

Dock så glappar ju fyrkantsröret som står rakt upp på HD stället som satan så jag var tvungen att slå ner några rejäla träkilar för att hålla det på plats så att inte hojen stod och vickade fram och tillbaka.

Comment

Jag går här i valet och kvalet att införskaffa en sån där MX24 HD (så fort jag hittar en begagnad inom lagom avstånd) Någon som har brukat en sån här ställning under lång tid utan att bli galen å köpa släpkärra?

Jag har en gammal sån där ställning som jag har prövat att köra runt hojen på en vända i stan. Nog sitter hojen men de var lite jobbigt att få av och på (man måste lyfta) därför funderar jag på att köpa en MX24 ställning så de bara är å rulla på hojen. Men jag blir ändå lite osäker, blir man inte trött på att behöva skruva av och på ställningen hela tiden och alltid vara nervös om hojen sitter fast ordentligt. Kanske bara är jag?
        Mitt hjärta slår i 4 takt.

Grejer till salu: http://forum.soe.se/showthread.php?5...ight=husqvarna

Comment

Originally posted by FjordHunter View Post
          Dock så glappar ju fyrkantsröret som står rakt upp på HD stället som satan så jag var tvungen att slå ner några rejäla träkilar för att hålla det på plats så att inte hojen stod och vickade fram och tillbaka.
          Jag drar alltid ett spännband runt som säkring. Och remmar runt nederdelen av fälgarna som låsning.
          Faster, faster - until the thrill of speed overcomes the fear of death.
          950SE, the answer to the question nobody was asking.

Comment

Bump!

Funkar det fortfarande fint att köra med 24mx HD-ställning på kroken? Vore kul också att veta vilka hojar och bilar ni använder er av för att få mer data.

Jag har denna ställning, men hittills endast kört PW50 på - och det var ju såklart inga problem :) Min bil är en BMW F30. Ska om någon vecka prova köra min Yamaha 450 också. Hoppas det går bra :)
            Är det här man ska ha en signatur?

Comment

Husa 450 på en Passat Variant (2006-2015) var inga problem.

Har inte testat på min nuvarande bil.

__________________________________________________ ____
              2x Husa Fe 450

Skickat från min iPhone med Tapatalk
              Husqvarna 258A - Husaberg FE450 x2

Comment

Kört min Yamaha nu i ca 30 mil bak på min Bmw F30. Funkat bra! Har borrat fyra hål, ett i varje hörn, på lastrampen på stället och i dessa monterat varsin schackel. Perfekt att ha att spänna i. Annars hade det varit rätt jobbigt.
                Är det här man ska ha en signatur?

Comment

Working...
                X