Announcement

Collapse
No announcement yet.

Första egengjorda dekalkitet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Första egengjorda dekalkitet

Har börjat att göra dekalkit till mig själv och mina kompisar! Det jag gjort till mig själv är allt i gråskala. Tänkte få lite feedback!

Ps. detta är första gången jag gjort något sådant här! :)

Snyggt, ser bra ut! Jag har gjort egna dekalkit några gånger jag med. Kul att bestämma själv hur det ska se ut :)

Har du funderat på vem som ska trycka det åt dig? Det är nog ingen dekalfirma i Sverige som får trycka Red Bull loggan. Och vad jag vet är det bara Made och HG stickers som får trycka KTM loggan.
    Jag har sett att det är någon som lägger ut Red Bull dekaler på blocket. Kanske hen kan trycka upp kittet åt dig? Hen får med 99% säkerhet inte trycka vilka loggor hen vill men skiter förmodligen bara i det.

Comment

Originally posted by G-Enis View Post
      Snyggt, ser bra ut! Jag har gjort egna dekalkit några gånger jag med. Kul att bestämma själv hur det ska se ut :)

Har du funderat på vem som ska trycka det åt dig? Det är nog ingen dekalfirma i Sverige som får trycka Red Bull loggan. Och vad jag vet är det bara Made och HG stickers som får trycka KTM loggan.
      Jag har sett att det är någon som lägger ut Red Bull dekaler på blocket. Kanske hen kan trycka upp kittet åt dig? Hen får med 99% säkerhet inte trycka vilka loggor hen vill men skiter förmodligen bara i det.
      Tack för informationen, tänkte inte alls på kontrakt med att trycka KTM Loggan eller ens redbull ! jag har lyckats att trycka ut dom och fått på dom på hojen iallafall och blev väldigt bra enligt mig för att vara första gången :D Click image for larger version

Name:	241736566_911236819482631_2390460163790366_n.jpg
Views:	34
Size:	208.0 KB
ID:	1001997

Comment

Ja för fan, det blev bra!

Nä ok, skrev det om licens bara för att jag själv har fått nej till att trycka vissa loggor. Men va skönt att du slapp det :)

Comment

Working...
        X