Announcement

Collapse
No announcement yet.

Yamaha WR250f 2015

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tack för svar,
    Jag hade en -03 i tre år runt dom åren, det som var mest positivt överraskande var nog kvaliteten.
    Är dom lika bra fortfarande?

Jag minns när jag frågade Åke Johnsson som sålde dom på den tiden, " hur ofta måste man byta kolv"?
    Han svarade " vadå? Det behövs inte på dom här"
    Det var väl -03 jag frågade och jag vet inte hur mkt sanning det var i det uttalandet men jag hade inga fel på den och jag bytte aldrig kolv heller.

Comment

Någon som har en smutt lösning för led/extra belysning. Om man nu ska ge sig på mörker körning.
      Micke

Comment

Lyfter tråden lite..

Hur ser elsystemet ut på WRFn? Hur många watt kan man plocka ut?
        2018 modellen ser riktigt najs ut! Men har den dåligt med kräm i elsystemet står den sig ju rätt dåligt i pris mot tex en dito KTM...

Comment

Originally posted by Batte View Post
          Lyfter tråden lite..

Hur ser elsystemet ut på WRFn? Hur många watt kan man plocka ut?
          2018 modellen ser riktigt najs ut! Men har den dåligt med kräm i elsystemet står den sig ju rätt dåligt i pris mot tex en dito KTM...
          Kör med totalt 105 W ledljus varav 40 W på hjälmen drivit av hojen och det är inga bekymmer, har för mig att den ger någonstans kring 180 W.

Comment

Originally posted by Micke S View Post
            Kör med totalt 105 W ledljus varav 40 W på hjälmen drivit av hojen och det är inga bekymmer, har för mig att den ger någonstans kring 180 W.
            Oj det va trevligt att läsa! Trodde alla japs hade kassa elsystem std...

Comment

Väcker tråden igen.
              Är ni nöjda med era -15 och framåt?
              Hur är kvalitén och är dom lätta att skruva med?
              Några svagheter?
              Önskar ni att något varit annorlunda på dom?
              Letar nämligen efter ett eget exemplar då jag är sugen på att hoppa över till blått.

Comment

Working...
              X