Saknas en tråd om KTM nya state of art modell för motionären.
Lanseras med stora ord som kraften som hos en 450 och körbarhet som 250 därmed den optimala motionärshojen.
Samuel på KW som äger ny hoj varje år och tidigare FE390 tyckte denna är ett strå vassare framföra allt i körbarhet så varför inte testa så jag inte kan klaga på materialet.
Erkänner att jag inte gör maskinen rättvis på något sätt då den inte kör sig själv, men den känns trevligare att köra på många sätt i jämförelse med det jag ägt tidigare. Lätt och smidig är mitt intryck.
Modifieringar och det nödvändiga för ditt behov kanske är intressant.
Jag har bytt framdrev 14->13 och bak 52 std, annan fjäder bak för min vikt samt ett kylarskydd med kylfläkt och en map switch på styret. Dessutom hade jag monterat styrhöjare 25mm.
Samt det sedvanliga som hasplåt.
Noterbart är att Oljebytesintervallet rek till 15 timmar och jag har bytt en gång (1 timme) Ok/Q8 15W-50 var klart enklare än hos XC4 an, det enda som var bökigare var att montera tillbaks hasplåten.
Lanseras med stora ord som kraften som hos en 450 och körbarhet som 250 därmed den optimala motionärshojen.
Samuel på KW som äger ny hoj varje år och tidigare FE390 tyckte denna är ett strå vassare framföra allt i körbarhet så varför inte testa så jag inte kan klaga på materialet.
Erkänner att jag inte gör maskinen rättvis på något sätt då den inte kör sig själv, men den känns trevligare att köra på många sätt i jämförelse med det jag ägt tidigare. Lätt och smidig är mitt intryck.
Modifieringar och det nödvändiga för ditt behov kanske är intressant.
Jag har bytt framdrev 14->13 och bak 52 std, annan fjäder bak för min vikt samt ett kylarskydd med kylfläkt och en map switch på styret. Dessutom hade jag monterat styrhöjare 25mm.
Samt det sedvanliga som hasplåt.
Noterbart är att Oljebytesintervallet rek till 15 timmar och jag har bytt en gång (1 timme) Ok/Q8 15W-50 var klart enklare än hos XC4 an, det enda som var bökigare var att montera tillbaks hasplåten.

Comment