If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag köpte, genom firman, dylika i metall till ett annat hojprojekt. Minsta antal var 10-pack och de var inte gratis.
Hur många behöver du?
Kan plåta av dem ikväll om du vill veta hur de ser ut, har tyvärr inte kvar namnet på firman jag köpte dem från i skallen, men det var något brittiskt företag..
Ska ni ha att kränga, eller bara ett par för privat bruk?
Om det senare är fallet kan jag skicka ett par, om det förra är fallet kan jag kolla upp var jag köpte dem från..
Ska ni ha att kränga, eller bara ett par för privat bruk?
Om det senare är fallet kan jag skicka ett par, om det förra är fallet kan jag kolla upp var jag köpte dem från..
Dimension? Är ju sådan på soppamatningen från pump till spridare på 990Ren och skulle gärna köpt en i metall och stämmer Skellefteå passar det ju bra.
Samt, de som funderar på de snabbkopplingar som biltema säljer. Sluta med det omedelbart. Körde 2x17 mil igår enbart för att köpa dessa, köpte tio stycken. Provade 5/10 och de läckte. Jag kommer att pulverisera allihopa med bautajävlasatanssläggan idag, de kommer att bli plastmos, jag är extremt irriterad. Det här föregicks av att jag fick tips att köpa 77707010000 vilket är den "uppdaterade" hanen i aluminium, jag beställde dessa men då jag kollade så har de ett hål rakt igenom, alltså INGEN avstängningsventil. DUH!!!
Comment