Det kom ett dakar spel för några år sedan.
https://youtu.be/QQBhU8QH--o?t=198
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Träning
Collapse
X
-
Vore djävligt coolt att köra rally raid, dvs med roadbook, trip osv. borde gå i redan klara mijlöer som t ex GTA.
Leave a comment:
-
Originally posted by XRV Hasse View PostSom jag sagt tidigare räcker det ännu så länge med att arbeta, har dock lagt till en halvtimmes Playstation-spelande varje kväll, favorit är Colin Mc Rae 2. Bra fart och reaktionsträning, givetvis utan co-driver och pilar, det går fortare då
Leave a comment:
-
Vore grejt om nån kunde ta fram ett offroad mc spel i klass mé ColinMcrae....
Leave a comment:
-
Originally posted by XRV HasseNäää, har inte PS 2:an ännu, men det kommerTjiii roadbook= fusk.
Annars håller jag med Hasse. Det är bra träning.
Leave a comment:
-
Jag tycker det är lite tydligare i originalet.
"Jag känner inte hälften av er hälften så mycket som jag skulle vilja,
och mindre än hälften av er älskar jag bara hälften så mycket som ni förtjänar."
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve
Första delen är enkelt, och den andra blir nästan en förolämpning, om man tänker efter, men så underbar väl gömd. Han var en klurig en ;o)
Leave a comment:
-
Bilbo Bagger (eller Baggins) är en ledfigur i Sagan om Ringen.
Den historien har kanske inte gått någon förbi.
Jag är väll ett Fan av den historien, vill jag väll påstå.
Citatet är hämtat från honom och jag har fortfarande inte riktigt fått kläm på vad han vill ha sagt med det. Så det är en liten gåta för mig med. He he
Men det får en att tänka lite, eller hur?
Leave a comment:
-
Näää, har inte PS 2:an ännu, men det kommerTjiii roadbook= fusk.
Brodde, diggar din:
"Jag känner inte hälften av er hälften så mycket som jag skulle vilja,
och mindre än hälften av er älskar jag bara hälften så mycket som ni förtjänar." Bilbo Bagger
Förbaskat bra
Men vem f-n är Bilbo Bagger ????
Leave a comment:
-
Du kör bärgis ColinMcrae på PSII:an med roadbookhållarn monterad på vardagsrumsbordet....
Leave a comment:
-
Som jag sagt tidigare räcker det ännu så länge med att arbeta, har dock lagt till en halvtimmes Playstation-spelande varje kväll, favorit är Colin Mc Rae 2. Bra fart och reaktionsträning, givetvis utan co-driver och pilar, det går fortare då
Leave a comment:
-
Originally posted by Henka. Funderar på att låta den stå orörd till
GGN03.
Hagenblad: Kom du ut med bilen till slut eller väntar du till i vår?
Leave a comment:
-
Brodde skrev:
"Det kommer ju bli några vändor runt Arlanda i sommar, och OM jag beslutar mig för något GGN i år så vill man ju inte var helt otrimmad.
He he....
Men om jag känner av stämmningen här inne helt så kommer nog dom flesta att Öva/träna i någon form om man ska vara med.
Som sagt ska tänka på saken.
Får väl testa 100% offroad med er alla först...
"
Jasså, du tänkte fuska....träna med den hojjen du ska köra GGN med...det är väl ingen sport. :D
Jag satte ihop Qvarnan på torsdan och drog till Gotland på fredag morron.
Tilläggas bör val att den faktiskt höll. Funderar på att låta den stå orörd till GGN03.
Leave a comment:
-
Originally posted by BjörklundBrodde: Så tänkte jag med i sommras. Men sen tänkte jag till lite. GGN är faktiskt inte så svårt. Klarar man köra runt i Arlanda en stund klarar man GGN.
He he....
Men om jag känner av stämmningen här inne helt så kommer nog dom flesta att Öva/träna i någon form om man ska vara med.
Som sagt ska tänka på saken.
Får väl testa 100% offroad med er alla först...
Leave a comment:
-
Originally posted by HenkaInför GGN'02 sprang jag och Ängen 2km, 1 gång, jag tror det var i Juli/Augusti, nånstans.
Trots det drog jag runt Qvarnan 3varv (2h26m), hade jag haft mer ork så hade det blivit 5varv.
Med andra ord, träna mer än vad jag gjorde, men inget överdrivet.
I år skall jag springa 2ggr
Kanske är den metoden man skall tillämpa Henka... He he.
Annars kan man ju vila sig i form..
Leave a comment:
Leave a comment: