Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tysken - Vurpmästare 2002

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tysken - Vurpmästare 2002

Jahapp, Tysken har ju som ni vet redan veckan efterkraschen utsetts till vinnare i vurplistan 2002 och sätter därmed en historisk punkt, eftersom detta är det första av det slaget.
    Vad som hittills inte sagt är att den världsledande längdhopparen med cross, Seth Enslow har ett skrämmande lika ärr. Är detta en tillfällighet, eller försökte vår käre Tysk knäcka världsrekordet på 206 fot? Måttet är ju mellan rampens och landningens kant. Någon skulle väl uppmärksamma att det stod en sådan anordning i ett allmänt garage på Söder.... Någon som har mer inside info om detta alltför mörkade ämne?

Nedan: Seth Enslow http://www.sethenslow.com/
    Attached Files
    Platserna och människorna min motorcykel tar mig till.

Re: Tysken - Vurpmästare 2002

Originally posted by Hagenblad
    Jahapp, Tysken har ju som ni vet redan veckan efterkraschen utsetts till vinnare i vurplistan 2002 och sätter därmed en historisk punkt, eftersom detta är det första av det slaget.
    Vad som hittills inte sagt är att den världsledande längdhopparen med cross, Seth Enslow har ett skrämmande lika ärr. Är detta en tillfällighet, eller försökte vår käre Tysk knäcka världsrekordet på 206 fot? Måttet är ju mellan rampens och landningens kant. Någon skulle väl uppmärksamma att det stod en sådan anordning i ett allmänt garage på Söder.... Någon som har mer inside info om detta alltför mörkade ämne?

Nedan: Seth Enslow http://www.sethenslow.com/
    AJ !! Ser ont ut

Comment

Seth försökte slå sitt eget världsrekord, men tog i lite för mycket och landade platt på marken efter landningsrampen. Bankade huvet i styret och knäckte styrkronan. Finns på filmen Seth - The hard way. Finns på nätet.
      Platserna och människorna min motorcykel tar mig till.

Comment

Hm. Undrar om jag kan ta ett rekord med det kortaste flyget? Bara över styret och in i väggen resultatet var ju väldigt lik.
        -= Hojlös igen =-

Comment

Grattis till segern Tysken
          For a living planet, protect Over Powered Enduros in the forest

Comment

Känner anledning att ta upp tråden igen.
            Tysken är tveklöst en värdig vinnare om man prioriterar maximal skada som slutresultat. Men man får inte avfärda anspråksfulla klotningar och krascher för lättvindigt tycker jag och tänker på Arnos klotning som bör vara årets vinnare på stilpoäng. Varför? Dels på grund av hög hastighet och hans graciösa huvudskrapning i asfalten (poängavdrag) och den underbara knasen-look-alike-stilen där man bara ser armar och ben sticka ut ur damm-molnet . Men den största anledningen är att jag aldrig sett någon köra som han utan att sitta på, att ha kontroll när man befinner sig 50 meter från hojen är beundransvärt :cool: (Här får Tysken poängavdrag eftersom vittnen saknas och att hastigheten antagligen var tramsigt låg).
            En annan person som snabbt skapat sig en profil som "kraschmästare" är "Klot-Erik" även kallad "Otysken" som har ansträngt sig hårt för att ta poäng i den allt hårdare konkurrensen. En av hans absoluta höjdare var tokvobblet på sandstranden i Norge/Bukkerittet som avslutades med att hans BMW frivoltade framlänges och Erik själv beskrev en mjuk linje högt upp i luften, landningen var något slafsig, annars helt ok.
            Man kan inte låta bli att bli imponerad av BMW:s hojar som verkar kunna ta hur mkt stryk som helst .
            Arno vinner givetvis på skadepoäng med sin rygg-kots-kompression eftersom "Klot-Erik" endast åsamkade sig ännu större förvirring .
            Det finns säkert flera raffinerade tillbud som jag inte varit vittne till, men det här är tveklöst årets "höjdare" under de turer jag varit ute på
            Låg fart kan också utgöra en njutning....
            The soil is always frozen for lazy pigs
            1340 HpD

Comment

Underbart framställt Hasse. Garvade fan skiten ur mig.
              Å all heder till alla krasch-kungar hitentills
              K-märk gruset!

Comment

Snygg skrivet Hasse. Skrattar fortfarande :D :D :D

Comment

Working...
                X