Announcement

Collapse
No announcement yet.

göra backflip?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det är ju inte billigt med en foampit. Men är det någon som vet om man flippar ut i vattnet och man får crossen i sig när man är en bit under vattet, gör det helvetes ont eller dämpar vattnet så pass mycket?
    Last edited by Maarcuus; 03-31-2009, 11:16 PM.

Comment

det vill jag inte ta reda på, men jag tippar allt på att det kan sluta med DÖD. Så, det är nog bäst att testa med cykel och annat innan man provar med crollen
      Sista rycket!

Comment

Backflip är ju ett rätt sjukt trick, inte alla som sätter det. Jag tycker man ska ta otroligt små steg innan man ger sig på ett av FMXens svåraste trick..

Som fotograf av sånt här tycker jag det är grymt najs att det blir mer och mer FMX i Sverige.. Mycket trevligt!!

Någon som ska på FMX i Linköping 18/4 ?
        jjfoto.se

Comment

Originally posted by Jonasson View Post
          Backflip är ju ett rätt sjukt trick, inte alla som sätter det. Jag tycker man ska ta otroligt små steg innan man ger sig på ett av FMXens svåraste trick..
          Är det inte bäst att gå hela vägen? Små steg borde ju innebära katastrof eftersom man inte landar på hjulen.

Comment

Originally posted by Björklund View Post
            Är det inte bäst att gå hela vägen? Små steg borde ju innebära katastrof eftersom man inte landar på hjulen.

Nja, luta dig bakåt, ge ortentligt med gas, ryck tag i styret lagom mycket och rotera 90-180 grader till en början, så hade jag gjort.. (Kanske därför jag fotar sånt här vansinne istället för kör?) DOH!!
            jjfoto.se

Comment

Dra och kolla på när proffsen är här i Svedala? www.gsma.se
              jjfoto.se

Comment

funtar på att gå och se det dära i linköping, vi kanshe skulle starta en tråd om det :)
                Det som inte dödar det härdar :)

Comment

Thats the spirit!

Skaffa en olycksfallsförsäkring som täcker invaliditet/inkomstbortfallet till 65 om det inte går bra. Din vanliga trafikfsk gäller inte vid fmx.
                  Faster, faster - until the thrill of speed overcomes the fear of death.
                  950SE, the answer to the question nobody was asking.

Comment

Working...
                  X