Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vilka skador har ni dragit på er?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ARLANDA View Post
    Lyckades att krossa högerfoten mellan fotpinnen och en sten I Fredags..
    Gipsdoja o racerkryckor i 4 veckor..
    Tillbaks till Ränne ?? ( Hoppas )
    U wish :)
    Behöver fortfarande kryckor efter mitt benbrott i början av juni. Hoppas vara tillbaka på jobbet i mitten av oktober. Tar längre tid en man tror att få upp styrka och rörlighet i foten när man varit gipsad. Nu gick jag ju iof drygt 6 veckor med gips men efter det kunde jag inte röra foten överhuvudtaget i sidled och upp/ner saknades det 20-30 grader årt vardera hållet. Går nu på sjukgymnastik vilket börjar ge resultat.

Lycka till med läkningen i alla fall.

Comment

Originally posted by Peter K View Post
      U wish :)
      Behöver fortfarande kryckor efter mitt benbrott i början av juni. Hoppas vara tillbaka på jobbet i mitten av oktober. Tar längre tid en man tror att få upp styrka och rörlighet i foten när man varit gipsad. Nu gick jag ju iof drygt 6 veckor med gips men efter det kunde jag inte röra foten överhuvudtaget i sidled och upp/ner saknades det 20-30 grader årt vardera hållet. Går nu på sjukgymnastik vilket börjar ge resultat.

Lycka till med läkningen i alla fall.
      Tackar , men i wish

Du vet väl att tro kan förfytta berg, o det måste ju vara jobbigare än o köra Ränne
      .....................................
      Snöspår ? det verkar så !!

Comment

Originally posted by ARLANDA View Post
        Tackar , men i wish

Du vet väl att tro kan förfytta berg, o det måste ju vara jobbigare än o köra Ränne
        Absolut :) sen är ju jag 40+ och då tar det nog längre tid att läka ihop.

Comment

Originally posted by Peter K View Post
          Absolut :) sen är ju jag 40+ och då tar det nog längre tid att läka ihop.
          Jag e själv 40+
          men känner mig som 20+
          Måste väl läka som 30+ eller
          .....................................
          Snöspår ? det verkar så !!

Comment

hittade inte mina handskar

Last edited by longlong; 09-19-2009, 11:38 PM.

Comment

En åkare blev hämtad av ambulanshelikopter idag på Arlanda, hoppas det gick bra Klarade mig själv med en fet lårkaka när hojen la sig över mig.

Comment

Originally posted by Naruto View Post
                Jag har evs knäskydd sen jag sträckte ett ledband ala spagat. Stabila och skyddar ganska bra på sidorna också fick jag erfara förra veckan. Hoppade över en stubbe, landade på en sned sten med framhjulet, klämde benet mellan hojjen o en subbe, skrapsår och blåmärke. Käns iaf som att mina gamla skydd (typ hockey) skulle gett mig en svår färd hem då jag var mitt ute i endurospåret.
                Jag kollade upp evs knäskydd och shit vad dyra dom var... känns ju dumt att snåla på skydd, jag borde ju lärt mej en läxa vid det här laget men 2800 spänn kan jag inte bara lägga. "vision" tror jag dom hette.

Comment

Originally posted by Zacko View Post
                  Det där såg riktigt otäckt ut! Vad skapade själva hålet??
                  Ser ut som utgångshålet på en skottskada!

/Hasse
                  Jag vet inte riktigt vad på hojen som gjorde hålet, ser inget som är vasst och sticker ut.

skottskada är inte helt omöjligt heller då grannen ifjol hotade att skjuta mej om jag körde förbi en gång till....

Comment

Originally posted by mjern View Post
                    Jag kollade upp evs knäskydd och shit vad dyra dom var... känns ju dumt att snåla på skydd, jag borde ju lärt mej en läxa vid det här laget men 2800 spänn kan jag inte bara lägga. "vision" tror jag dom hette.
                    Önskar jag hade lagt ut mer än de 4000:- jag betalade för mina EVS RS7, om det hade hjälpt. Ett nytt knä går inte att köpa. Tyvärr. :(

Comment

Jag fick panikångest en gång när Arno körde ifrån mig.

Comment

Sitter just nu med en öm bröstkorg, förmodligen blödning i muskel vid revbena, klarade mig från spricka i revbenet iaf.. var och hoppade i en sandgrop och landade lite tokigt. Övrigt iår är rejält köttsår på vänster höft efter att ha slagit runt på 4an.. annars har man väl blivit allmänt öm på flera ställen. Inget brutet än iaf.. antingen är man för feg eller en stor portion tur

Vart kommer kolvbytarhysterin ifrån?

Comment

gashäng in i en stor sten vilket resulterade med stukade handleder, fick tanklocket mellan benen och en endurotränare som står och garvar
                          de var träningsläger så de var bara och köra nästa morgon med

Comment

Axel ur led.

Brutet nyckelben, punkterad lunga och trasig tumled samma tillfälle.

Öppen underbensfraktur, Tibia och Fibula rakt av, komplicerad fraktur. Lagat med märgspik. AJ.

Sen ett par svullna knän, ett antal hjärnskakningar och många skrapsår.
                            +tappat lite känsel på huden på 2 ställen.

Annars så är det bra...
                            KX 450F -12

Comment

Har kört i 2 säsonger och har inte lyckas dra på mig ngt benbrott, Ett och annat blå märke har man fått. Men inge mer.

Comment

Säg inte så!! Jag sa ungefär "har aldrig brutit något eller haft nån värre vurpa" Hann 1 varv innan jag debuterade med nyckelbensbrott :D

Comment

Working...
                                X