Announcement

Collapse
No announcement yet.

RALLY LOS Revisit 29/8 -20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Arla morgon.

Comment

Mycket fräna hojar

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Comment

Tack MZKjell för kalaset, väldigt uppskattat! Perfekt mix av allt. God lasagne till lunch och trevligt folk som vanligt.

Comment

Tack till alla som kom och den h�r dag precis s� som jag planerade.
          Det gamla 100% konceptet med att bara f�r att tillhanda roadbook och lunch fungerar fortfarande och �r inte betungande f�r arrang�ren
          Efterlyser Rally Los RB fr�n 2001 och 2003 f�r att eventuellt köra repris i framtiden.
          Kjell.e
          Last edited by MZKjelle; 08-30-2020, 08:52 AM.
          Yamaha WR250R = Svaret på frågan alla ställer, som ingen vill höra.

Comment

Tack Kjell.
            Kul körning, trevligt folk, bra väder helt enkelt en skön lördag.
            /Sweeper
            I keep my motorcycle covered in a protective layer of mud

Comment

Inser att jag verkligen missat nåt, får helt enkelt börja kolla soe regelbundet igen.
              Hoppas arrangören orkar göra om detta. Enastående bra koncept!

Comment

Tusen tack till alla för en toppenhelg, och hundra tusen tack till MZKjelle för arrangemanget! Roadbooken var felfri, vägarna underbart varierande, sällskapet bjöd på många roliga återseenden och en del nya, glada ansikten, vädret perfekt, lunchen god med allt som önskas och ja, det kunde inte bli bättre! Väldigt mycket old school soe-feeling på körningen inkl Hagenblad med en bandare (fast 2020 års variant, musiken dock detsamma som år 2000....). KUL!!!
                KTM 250 EXC-F 2013 Sixdays

Comment

Tack Kjelle, Tack Fredrik Agne!!!
                  Kan bara hålla med Mattsson.
                  Superbra körning!! Grymt roligt att träffa gamla bekanta och nytt folk.
                  Till nästa gång.
                  F.d. Evil Invader

M Motoadventures Hojresor

Comment

Det enda jag minns från 2002 var vägen på åsen mitt i en sjö. Var det samma sträcka? Kom ju inte till Los? Hursomhelst, kanonbra arrat och att köra hoj. första 5 milen efter maten var grymt kul att köra och t o m tur med vädret. Vi ses.
                    Platserna och människorna min motorcykel tar mig till.

Comment

Stort tack för ett riktigt bra arrangemang! Bra intitativ att ta upp Rally Los. Mycket bra vägar och mycket trevligt!

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk

Comment

Ett stort tack till alla som varit inblandade och delaktiga den här helgen! Jag som förstagångsåkare kunde inte ha bett om en bättre start i "karriären" :)
                        Hoppas att det blir repriser på detta och att man får träffa alla igen i framtiden! Väl mött.

Comment

Originally posted by Hagenblad View Post
                          Det enda jag minns fr�n 2002 var v�gen p� �sen mitt i en sj�. Var det samma str�cka? Kom ju inte till Los? Hursomhelst, kanonbra arrat och att k�ra hoj. f�rsta 5 milen efter maten var grymt kul att k�ra och t o m tur med v�dret. Vi ses.
                          Ås i en sjö ? är det den här : https://m.youtube.com/watch?v=w1K1RaK6Qn4 eller finns det fler ???

Skickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Comment

Stort tack till alla som ordnade!! Sjukt kul o va med o filma och leka sweeper-bil.
                            Nästa år är jag med på två hjul och min co-driver (Danne) är på kölistan/önskelistan att få köra med.

här e materialet vi fick ihop
                            https://youtu.be/na3MYHy-m6o

skål!

Comment

Kjelle! Tack för att du orkade! Vi hade en kanonhelg!!
                              KTM 570 SXS m. MRS
                              ---------------------------------------
                              Blogg om Tuareg-rallyt 2010
                              Blogg om vårt "projekt" 6-Dagars 2009
                              www.raiddesigns.com

Comment

Originally posted by David P. View Post
                                Kjelle! Tack f�r att du orkade! Vi hade en kanonhelg!!
                                Inte jobbigt alls, det var dina "skämt" som var drygast den dagen. Glad gubbe.
                                Kjell.e

Skickat från min SM-G398FN via Tapatalk

Yamaha WR250R = Svaret på frågan alla ställer, som ingen vill höra.

Comment

Working...
                                X