Announcement

Collapse
No announcement yet.

RALLY LOS Revisit 29/8 -20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hur många är det som planerar att bo kvar i Bjursås på campingen efter körningen?

Comment

Kommer fredag kväll, åker sön morgon. Bokat stuga för oss.
      www.enginehardware.se när kraft behövs.
      www.myadventure.se träning ger färdighet.

Comment

Blir troligen husbil fredag till söndag på campingen
        070 650 32 31 || GravelTravelAdventure || Lite statistik från GTA-event || Så fungerar en roadbook

Comment

Husvagn/buss fredag till söndag på campingen.

Comment

Stuga för 2 bokat 28-30/8.

Comment

Originally posted by MZKjelle View Post
              ...
              29 Enochsson (ingen Epost, tror väl att han hittar ändå utan RB)
              30 Anette Östelius (se ovan)
              31 Magnusson (se ovan)
              ...
              Jag kan känna dina hjärnvågor och är mästare på intuitiv navigering så det borde gå bra

Comment

Nr 36. har betalt gm swish. Mvh/T
                Faster, faster - until the thrill of speed overcomes the fear of death.
                950SE, the answer to the question nobody was asking.

Comment

Originally posted by elakasmen View Post
                  Hur många är det som planerar att bo kvar i Bjursås på campingen efter körningen?
                  Jag, Mekanosson och Enochsson bor fre - sö!

Skickat från min iPhone med Tapatalk
                  Last edited by Mattsson; 08-19-2020, 08:07 AM.
                  KTM 250 EXC-F 2013 Sixdays

Comment

Jag å Magnus likaså
                    F.d. Evil Invader

M Motoadventures Hojresor

Comment

Sista dagen för anmälan. 10 platser kvar. (Se sidan 5 i tråden)
                      Kjell.e

Skickat från min iPad med Tapatalk
                      Yamaha WR250R = Svaret på frågan alla ställer, som ingen vill höra.

Comment

Vill så det värker men läkarna påstår att mitt brutna högerben behöver läka minst 2½ månad till. Men vad är väl en roadbook-körning för att parafrasera Askungen...

Comment

Då var Road Book utskickad. Hör av er om ni inte fått den till den adress ni uppgett i anmälan. kjellemanuelsson@hotmail.com
                          MZKjelle
                          Yamaha WR250R = Svaret på frågan alla ställer, som ingen vill höra.

Comment

Servar. Byter däck men framaxeln hade rostat fast, så det blev en större operation med masserad axel, nya lager, packboxar och distanser. Kan vara så att framdäcket suttit på sedan til topps 2016...

Comment

Jag lämnar walk over...
                              Min plan var att köra ca: 25-30mil grus upp(från norra Skaraborg) på fredagen och sova i vindskydd/tält.
                              Sedan Rally Los på Lördagen. Och sedan hem, eller möjligtvis en övernattning till.
                              Men det blir inget roligt i regn som det verkar just nu....
                              Har jobbat in i det sista (som vanligt) med att fixa och besiktiga SuperEnduron (Blankt papper idag).
                              O.B.S. Min plats är INTE till salu.
                              Dom ynka 300:- skall gå till arrangören som fixar detta......
                              Vill bara meddela detta så ni/du vet att det blir en lunch mindre.
                              Får helt enkelt se om jag kan köra RB nästa år istället.....
                              Click image for larger version

Name:	950SE.jpg
Views:	167
Size:	445.2 KB
ID:	1000122
                              “The world is full of kings and queens who blind your eyes and steal your dreams, it’s Heaven and Hell”
                              [EXC525-07|SuperEnduroR-06|BMWR1200GSA-06|DR800-Chopper-03 |ChinaMiniMoto-03|PW50-87|PW50-85|PUCHMagnumCross-81|PUCHMagnumCross-80|CR250-79|Gilera50Touring-78]

Comment

Roadboken färdigtejpad och gashandtag locktitat, nervös som en 16-årig mödis.
                                Faster, faster - until the thrill of speed overcomes the fear of death.
                                950SE, the answer to the question nobody was asking.

Comment

Working...
                                X