Announcement

Collapse
No announcement yet.

Körningsforumet: Läs innan du postar

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Körningsforumet: Läs innan du postar

Körningar är forumet där du kallar till körning. Alltså tid och plats för körningen, samt vad det handlar om. Exempel på hur det kan se ut:
    Rubrik: Grusvägskörning Umeå 15/3

Text: På lördag kör vi så det dammar. Ta med fika och badbrallor. Jag och benknäckar-Bengt kommer.

De som kör har inget intresse av att du ligger hemma och äter chips, så inlägg som "Jag bangar" är helt meningslösa, om du inte redan sagt att du kommer vill säga.

Övrigt snack om grejor, personer, hojar, och annat som inte är kopplat till en bestämd körning tas i andra forum. Vilka som kör i Örebro tas i "grussnack" osv.

Läs också våra generella regler HÄR.

Jaja, ni fattar. Skriv och kör så det ryker.

/Hagenblad
    Last edited by Håkan Månsson; 03-03-2009, 09:53 AM.
    Platserna och människorna min motorcykel tar mig till.

Länken till de generella reglera fungerar ej :\

Originally posted by Hagenblad View Post
    Körningar är forumet där du kallar till körning. Alltså tid och plats för körningen, samt vad det handlar om. Exempel på hur det kan se ut:
    Rubrik: Grusvägskörning Umeå 15/3

Text: På lördag kör vi så det dammar. Ta med fika och badbrallor. Jag och benknäckar-Bengt kommer.

De som kör har inget intresse av att du ligger hemma och äter chips, så inlägg som "Jag bangar" är helt meningslösa, om du inte redan sagt att du kommer vill säga.

Övrigt snack om grejor, personer, hojar, och annat som inte är kopplat till en bestämd körning tas i andra forum. Vilka som kör i Örebro tas i "grussnack" osv.

Läs också våra generella regler HÄR.

Jaja, ni fattar. Skriv och kör så det ryker.

/Hagenblad
    Grusåka Jönköping http://www.fraggel.se

Comment

Working...
    X