Announcement

Collapse
No announcement yet.

Inges Grustur I Norra Finland 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Intresserad

Comment

När brukar datum spikas för nästa år? Hade velat hänga på men bor nere i Malmö så det kräver lite planering med semester, transporter och allt vad det är.

Comment

Originally posted by dkcp View Post
        När brukar datum spikas för nästa år? Hade velat hänga på men bor nere i Malmö så det kräver lite planering med semester, transporter och allt vad det är.
        Det skiljer kraftigt. I fjol kan ha varit rekord då datum bestämdes redan i december. Inför 2020 har jag sedan igår ett preliminärt datum på 22-26/7 v30 men är osäker om det går. Lapland Trophy har redan bokat v29 vilket är den vecka vi brukar ha. Ska ringa Inge och konferera.

Comment

Originally posted by oden View Post

Det skiljer kraftigt. I fjol kan ha varit rekord då datum bestämdes redan i december. Inför 2020 har jag sedan igår ett preliminärt datum på 22-26/7 v30 men är osäker om det går. Lapland Trophy har redan bokat v29 vilket är den vecka vi brukar ha. Ska ringa Inge och konferera.
          Ok, jag får fortsätta kika här då och se när det dyker upp nåt mer konkret. Svärföräldrarna bor utanför Luleå så jag funderar på om jag skulle köpa nåt och ha stående där uppe. Enklare att flyga upp än att köra släp varje gång.

Comment

Working...
          X