Announcement

Collapse
No announcement yet.

3-dagars 2018

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by polle View Post
    Ledsen oden. Blir nog inga mer tre dagars. Det är gammalt nu!

4dagars kanske?! ;)

Skickat från min G8441 via Tapatalk
    4-dagars är redan kört
    I keep my motorcycle covered in a protective layer of mud

Comment

Tackar för ett kalasevent herr Edman. Självklart tar man hojen på grusvägar till start och sen hem igen.

Ni som funderar på RB till nästa år, jag har en plan. Tror det blir ett nytt koncept som aldrig körts på liknande sätt tidigare i Sverige. Blir lite och få ordning på men det löser sig. Så ny tråd om detta med anmälan kommer förhoppningsvis innan snön har fallit här nere.

/Patric
      Last edited by Patrue; 09-20-2018, 11:13 PM.
      Se till att följa min Dakar satsning 2019 - https://www.facebook.com/Lahouarracingteam/

Comment

Låter ju lovande och kul! Fint initiativ!
        /Albin

Skickat från min SM-A320FL via Tapatalk
        Apansson
        XTZ 750 Super Ténéré
        Heidenau K60 Scout & Mitas E-09Dakar

Comment

Sitter och drömmer mig tillbaka till detta fint ordnade helg-äventyr. Tack igen Edman!
          Patrue//Patric lever fortfarande dina tankar om ett liknande men justerat upplägg?

Mvh Albin

Skickat från min SM-A530F via Tapatalk

Apansson
          XTZ 750 Super Ténéré

Comment

Originally posted by Apansson View Post
            Sitter och drömmer mig tillbaka till detta fint ordnade helg-äventyr. Tack igen Edman!
            Patrue//Patric lever fortfarande dina tankar om ett liknande men justerat upplägg?

Mvh Albin

I allra högsta grad men tyvärr blev denna säsong helt förstörd efter en fel fotnedsättning i ett spår på Hellas Rallyt som gjorde att mitt knä gick sönder på fler en ett ställe. Uppe på benen igen efter två månader och hoppas snart kunna köra hoj igen så jag kan slutställa roadbooksen för detta. Rutterna ligger bara att de ska omvandlas till RB. Så med lite tur har vi kanske en liten "ful" RB cup inom snar framtid.

//Patric
            Se till att följa min Dakar satsning 2019 - https://www.facebook.com/Lahouarracingteam/

Comment

Beklagar knät, det hade jag missat!

Kul att höra att idén lever!!
              Tummen upp!!
              //A

Apansson
              XTZ 750 Super Ténéré

Comment

Originally posted by Patrue View Post

I allra högsta grad men tyvärr blev denna säsong helt förstörd efter en fel fotnedsättning i ett spår på Hellas Rallyt som gjorde att mitt knä gick sönder på fler en ett ställe. Uppe på benen igen efter två månader och hoppas snart kunna köra hoj igen så jag kan slutställa roadbooksen för detta. Rutterna ligger bara att de ska omvandlas till RB. Så med lite tur har vi kanske en liten "ful" RB cup inom snar framtid.

//Patric
                Ajajdå. Hoppas att det läker ihop bra!

Comment

Working...
                X