Announcement

Collapse
No announcement yet.

Inges Grustur I Norra Finland 2017

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Är det någon därute som har koll hur många vi beräknas komma till detta event, tänkte meddela detta till Raajärvi.

Comment

Enligt FB så är det 23st anmälda.

Comment

Har inte Oden dödskoll på anmälda? Jag, AdventureMike och Enochsson kommer iaf söderifrån. Finns fortfarande chans till plats, men då får man rappa på med att bestämma sig!
        KTM 250 EXC-F 2013 Sixdays

Comment

Nu fick jag ta på Oden med rätt tel nr, växlade ett par ord med Hessu i Camp Manari Raajärvi vi är så välkomna platser finns och LONKERO är på kylning.

Comment

Pratade med Inge idag och vi bestämde att han och ett par till, med Inges bil kör ut bensindunkar efter alla har samlats i Raajärvi på eftermiddagen 19/7. De som själva vill köra ut sina dunkar får naturligtvis göra det.

Comment

Originally posted by Lahti View Post
              ..... och LONKERO är på kylning.
              Phew! Då kan man andas ut nu! Ska bli så jävla kul det här så jag är rädd för att jag är överladdad.

Comment

Jag behöver en lista på hur många som ska köra roadbook eftersom jag skriver ut dessa på rulle dagarna innan, jag skickar inte en PDF eller tar med en skrivare. Skicka ett mail till oe@nux.se och meddela. En del har gjort så redan och betalt in via swish på 070-3464302 Som det står i första inlägget tas det med dator så att folk kan lägga in spår på sin GPS. Många av oss har spår och många tar med dator så det är smidigast att fråga på plats.

Comment

OBS. Kostnaden för de utskrivna roadbook:arna på rullpapper ska ses som ett prisförslag. Jag nöjer mig med mindre, minimalt 200kr och maximalt 400kr. De förhållandevis få som redan betalat kan få återbetalt vid påstötning.

Comment

Betalt för 2 x rb (lång och kort) via swish nyss.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Comment

OBS. Jag har redigerat första inlägget och strukit ett onödigt jobbigt blött parti på RB2 vilket kortade ned totalen från 319km till 292km.

Comment

Om prognoserna stämmer ta med badbyxor och myggmedel går bra utan också.

Comment

Alla ni som inte var med missade absolut ingenting!

Inget mer än grusåka från himmelriket, sandvägar och backar från samma ställe, blöta myrar och sjukt trevligt folk!

Roadbook, Ride&seek, After ride, karaoke, friåka: ingår också i ingenting ni missade!

Ja ni hajjar ironin. Jag har lagt in karaokekväll i finska lappland, juli 2018 i min kalender och tänker inte missa det! :)

Skickat från min iPhone med Tapatalk
                          Last edited by Mattsson; 07-25-2017, 08:37 AM.

Comment

Working...
                          X