Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jag kör i år igen – kör en Annandagsrepa alltså!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Neeoo View Post
    Ååååå vilken tur att jag inte kom denna gång. Men vi lär nog synas i skogarna.
    Sköna bilder. Klart avis :)
    Hur menar du? Jag hajja nte
    /Palle

Comment

Originally posted by polle View Post
      Hur menar du? Jag hajja nte
      Jag har inga dubbdäck. Hade ju synat backen många gånger. Och dragit ner på tempot
      Hade ju inte blivit så kul för er andra :)

Så menade jag.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Comment

Hej PDE!

Blir det nån annandagsrepa i år?

Comment

Annandag 2018

Blir det någon annandagsrepa?
          Vilken fråga.
          Fick Mose stentavlor, sover Dolly på rygg, kan Steffe svetsa...

I år tror jag vi kommer att sikta på Almunge, det finns ett mathak där också. Ska kolla att det är öppet bara, annars får det bli Knutby som förr, men det kan blir roligare körning om vi siktar på Almunge. Det som kan få mig att stanna hemma och tryna under filten är om det skulle bli mycket regn eller väldigt kallt, men som prognosen nu ser ut så kan det bli varken eller av dessa ytterligheter. Jag dammar nog av 570-ramen och luftar den, annars går det nog bra med färre kubik också.

Click image for larger version

Name:	20171217_082857.jpg
Views:	1
Size:	933.4 KB
ID:	849626
          Kanske lite för få kubik i det här materialet

Tentativt start kl 10 från Arlandastad. Dryga 8 mil till Almunge men det att smidigt korta av om ni är för klena på gasen. Men jag har ju börjat halka ned i enduroträsket så nog blir det lite lortigt och kanske blött i stövlarna på den här repan också, så det kan vara bra att ha ett strumpombyte med i ryggan.
          Cirka 8 mil hemåt och samma sak där, lortigt kan det bli och säkert blött också. Lampa på hjälmen tar i alla fall jag med, den som gillar att famla i mörker gör så.
          Rutt kan skickas till den som har anmält sig och pm:ar en e-adress, men vi avvaktar väder och annat.

Tjahapp, det var väl allt för nu. Den tänkta repan innehåller 2-3 hittills okörda mindre traktorvägar. Det visar sig om dom är framkomliga.

/ Edmanowitch

Comment

Preliminärt på, måste bara få ihop laddningen på hojjen, förra helgen högfartsresa i beckmörker med Selles lykta 10m bakom mig som enda ljuskälla tänkte jag undvika att upprepa.

Skickat från min iPad med Tapatalk Pro

Comment

Working...
            X