Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stenskottsrundan. 30/5 - 1/6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Stenskottsrundan. 30/5 - 1/6

Fredagen den 30 maj till söndagen den 1:a juni har jag bokat boende i Ockelbo vandrarhem. Men för att vi ska bli ett tajtare grusgäng utan en massa väntetider tänkte jag att vi ska vara max 10 st. så skynda på och anmäl dig.

Mer info här >>> Stenskottsrundan
    Last edited by Mudder; 03-03-2014, 10:06 PM.
    Hojresor
    Hojresor's YouTube kanal

Hallå!

Undrar hur det blir med Stenskottsrundan? Hittills är det bara några stycken samt en del lokala grusbusar som har anmält intresse. De lokala vill däremot inte övernatta, så det kan bli för lite folk för att värdshusägaren ska orka fixa grillbuffé mm.

Jag lyfter tråden nu och hoppas att fler vaknar, för det är ju bara en månad kvar och värdshusägaren vill ha besked i det snaraste. Eller så får jag väl hitta på något annat. Blir det ingen grillbuffé så blir ju priset i alla fall lägre, men då måste vi å andra sidan, köpa maten själva.
    Hojresor
    Hojresor's YouTube kanal

Comment

Ja va kul!!
      Jag är på!! Ser farm emot att sprätta lite Tärnsjögrus som uppvärmning inför ADV day

Comment

Stenskottsrundan inställd pga. för få anmälningar!

Jag vet inte vad det beror på, för dyrt, för billigt, vi kör för fort, för sakta eller vadå?
        Vi får väl hitta på något annat istället.

http://www.hojresor.se/stenskottsrundan/
        Last edited by Mudder; 05-06-2014, 10:00 AM.
        Hojresor
        Hojresor's YouTube kanal

Comment

Jag tror att faktumet att det sträcker sig över 3 dagar och att det körs en hel del andra event samma helg är 2 orsaker till för få anmälningar. Upplägget är kanon. Sen undrar jag om det är för tidigt att ställa in redan? En del brukar anmäla sig ganska sent till vissa körningar, själv har jag denna runda i åtanke och hade tänkt anmäla mig vid veckoslutet.

Comment

Det är värdshusägaren som vill ha besked i tid, därför har jag redan nu tagit beslutet att ställa in, men jag kan ju alltid ändra mig. Men att det skulle ramla in 6 – 7 anmälningar under de närmsta dagarna är väl ganska osannolikt?

Men men .... jag deppar inte ihop. Nya idéer finnes :)
            Hojresor
            Hojresor's YouTube kanal

Comment

Samma idé , senare i höst kanske :)

Comment

Ja, prova gärna i höst. Nu låg du helgen efter B2B som tar en del resurser.
                Faster, faster - until the thrill of speed overcomes the fear of death.
                950SE, the answer to the question nobody was asking.

Comment

Originally posted by Kolja View Post
                  Ja, prova gärna i höst.......
                  I höst har jag Ockelbo gravel rally på gång. Åttonde gången - det börjar nästan bli tradition :)
                  Hojresor
                  Hojresor's YouTube kanal

Comment

Originally posted by Mudder View Post
                    I höst har jag Ockelbo gravel rally på gång. Åttonde gången - det börjar nästan bli tradition :)
                    Sweet - då ska jag försöka deltaga.
                    Faster, faster - until the thrill of speed overcomes the fear of death.
                    950SE, the answer to the question nobody was asking.

Comment

Working...
                    X