Skapar härmed en tråd för Sörmland där man kan kasta ut bilder och dylikt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Grusbus i Södermanland!!
Collapse
X
-
Originally posted by Malmköping View PostBra initiativ.
Är det någon som sett eller hört Sekunda gubbarna?
Dock verkar fokus i 1:a hand vara på att köra och inte att surfa på forumet, vilket torde förklara en del av tystnaden i Cyberspace.
Å sen har ju moppesäsongen dragit igång
Får väl se om någon kvicknar till bakom tangentbordet......Flest hojar när han dör vinner
Prospect, Timmermon racing team
Comment
-
Bra initiativ Fredde kommer att kasta in lite bilder ikväll och dåliga bortförklaringar.
Kanontur i Söndags
Vi hamnade i en naturskyddad biotop där skogen brunnit, Polon passar in i naturen som Opels reklam. Köp en Opel bli nöjd och belåten och se naturen genom plåten.
Vi träffade ett gäng hillbilly grabbar från Torshälla som berättade att bron över hyndevad åker man på egen risk. Fredde verkade inte så imponerad av vare sig detta eller hondorna
Bäversafari med klassiskt avtryck i naturen, dessa vattenlevande gnagare var utrotad i Sverige men återinplanterades och finns utbredd i hela landet.
Läsvärt om bävrar
Efter 17 mil på dammiga vägar bakom Fredde och Micke A ser Doktorn ut som en sann hjälteLast edited by MC Doktorn; 05-05-2009, 08:50 PM.
Comment
-
Originally posted by MC Doktorn View Post#2
Vi träffade ett gäng hillbilly grabbar från Torshälla som berättade att bron över hyndevad åker man på egen risk. Fredde verkade inte så imponerad av vare sig detta eller hondorna
Tur ni stötte på några hederliga röda maskiner. Det ju är mina polare, hillbillygrabbarna med XR!
Vad gäller bron har den ju varit rasad de 2-3 senaste åren!
Så här såg den ut 2007 när Rocket och jag körde över "ån"!
Hade den rasat ännu mer?Jag är inte ung nog att veta allt
XR650R -00
Det är den enkla vägen att dela ut ett slag
Det är värsta tricket att låta det va
(Ohlson har semester production)
Comment
-
Originally posted by per-anders View PostHu, vad orange det verkar varit!
Tur ni stötte på några hederliga röda maskiner. Det ju är mina polare, hillbillygrabbarna med XR!
Vad gäller bron har den ju varit rasad de 2-3 senaste åren!
Så här såg den ut 2007 när Rocket och jag körde över "ån"!
Hade den rasat ännu mer?
Bron lär knappast vara i bättre skick idag ivf
Comment
-
Tur för dig!!
Originally posted by micke a View PostHej och tack för härlig körning!
Om du tyckte du var dammig MC Doktorn så skulle du sett mig när jag kom hem.
(för jag var garanterat sist)
Men hör och häpna... Jag har bytt däck till färska MT21 och ny olja och filter, så nu är det bara att gasa.
Vi hörs/MickeFFFREDDE
Comment
-
Originally posted by skisak View PostJag är en Plastgris ?? eller.. Hillbilly..Ja vet inte men åker hoj gör jag iaf... Kul å se lite andra galningar
ute å fladdra på vägarna, hoppas vi ses mera.
/Isak
Kul att du börjat åka hoj!
De oranga åkarna är bara avundsjuka på våra kvalitetsmaskiner, så är det!
Pratade med Patrik förut om att vi skulle ut och köra lite, men som du ju vet har det inte blivit av än...
/per-anders (per/pera på innebandyn för läääänge sedan)Jag är inte ung nog att veta allt
XR650R -00
Comment
-
Originally posted by skisak View PostJag är en Plastgris ?? eller.. Hillbilly..Ja vet inte men åker hoj gör jag iaf... Kul å se lite andra galningar
ute å fladdra på vägarna, hoppas vi ses mera.
/Isak
Våra Röda och oranga plastgrisar och dyker man upp i st sundby blir man automatisk en hillbilly Me 2
Comment
-
Originally posted by MC Doktorn View PostIroni mode off
Våra Röda och oranga plastgrisar och dyker man upp i st sundby blir man automatisk en hillbilly Me 2
det är för inte den kallas "the Big Red Pig" eller som man brukar förkorta det i the US; "BRP"Jag är inte ung nog att veta allt
XR650R -00
Comment
Comment