Announcement

Collapse
No announcement yet.

Adventure days Säfsen 12-14/6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Adventure days Säfsen 12-14/6

Jag tycker det låter lite intressant men har inte riktigt bestämt mej än.
    Är det nån fler som har funderat på det eller vet nåt negativt eller positivt om det hela. I priset ingår,förutom det som står i annonsen Citat:"så många kurser och turer du bara orkar".

http://www.adventuredays.se/

– Det är första året som vi samlar entusiaster av äventyrsmotorcyklar. Vi vet att intresset är stort och räknar med att mellan 300 och 500 personer anmäler sig. Vi kommer att ha duktiga lärare på plats så att alla kan bli lite skickligare som förare, säger Pärra Hansson.

Under helgen kommer det arrangeras kurser för bland annat gruskörning, bromsövningar, hur man navigerar med hjälp av GPS och seminarier där kända och okända förare berättar om sina motorcykelupplevelser runt om i världen. Guidade turer arrangeras i alla svårighetsgrader under hela lördagen och söndagen.
    Last edited by Robban; 01-14-2010, 10:01 AM. Reason: ändrat datum
    KTM because we are worth it!

Ser ju onekligen förbaskat kul ut :)
    Tidigare synder: Honda MTX 125, Yamaha YZ 125, 2 st Honda Dominator 650, KTM 640 Adv

Comment

Ja jag är på ifall det är fler som vill dit. var ju rätt skapligt pris om man är 4st

Comment

Ja vi är 3 stycken masar som är sugna på att åka dit, men som sagt vi har inte spikat nåt än.

Comment

Det är väll bara och slå till.
          Jag har i alla fall fått tillstånd

Comment

Originally posted by sölve View Post
            Jag och en kompis som kör en GSA1200 har då bokat in sig, borde bil kul!

Comment

Originally posted by Robban View Post
              Ja vi är 3 stycken masar som är sugna på att åka dit, men som sagt vi har inte spikat nåt än.
              hör av dig när ni har bestämt er

Comment

Som sagt vi är tre sugna Masar... En av oss har dock redan bokat (börjat att spika...).

Vad funderar ni på, klart ni ska häng på!

Jag känner på mig att det kommer att bli och rock´n roll kring Säfsen det aktuella datumet.

Glöm inte att det är sällskapet som gör... Festen!
                Vart tog vägen vägen..?
                ------------------------------------

Comment

jag är sugen men kan inte spika något för tillfället

Comment

Originally posted by sölve View Post
                    Det låter det, då slår vi till då

Äventyrsmasen:hur bokade du, speciell stuga eller bara timmerstuga rakt upp och ner??

Comment

Originally posted by Elperra View Post
                      hör av dig när ni har bestämt er
                      Ja då har vi bestämt oss, vi bokar till veckan nu och då är vi 3 st SOE i en stuga i alla fall Ja alltså 4 då med dej om du vill dela med masar.

Comment

Det låter det, då slår vi till då

Äventyrsmasen:hur bokade du, speciell stuga eller bara timmerstuga rakt upp och ner??
                        Härligt Robban!
                        Förstod att du skulle komma till insikt...

Jag bokade "endast" timmerstuga för 4-6 personer. För er som går med pannan i djupa veck kan jag upplysa er om följande. Enligt den bekräftelse som jag fått från Säfsen Resort, framgår att sänglinne ingår och att de även står för städningen av stugorna. Skit bra, precist som hemma! (Sorry gumman...)

Hur vi delas in i stugorna vet jag inte, nationalitet kanske? Tyskland, Japan och Österrike... Kan vara ett alternativ... Nej, umgänge över nationsgränserna ska det vara!

Vi ses i Säfsen!
                        Vart tog vägen vägen..?
                        ------------------------------------

Comment

Det verkar som vi får med en till grusare från våra hemtrakter, en ännu inte Soefrälst men det ska snarast ses över

Hittills är det bokat 66 pers i Säfsen
                          Last edited by Robban; 03-30-2009, 06:00 PM. Reason: tillägg

Comment

Det verkar som vi får med en till grusare från våra hemtrakter, en ännu inte Soefrälst men det ska snarast ses över

Hittills är det bokat 66 pers i Säfsen
                            Ja jag bor gärna med masar. boka in mig för min dator har packat ihop.
                            du har PM

Comment

Ni som är in och läser här och tycker detta verkar vara dåligt eller fel på nåt vis kan inte ni skriva en kommentar så jag får veta, jag har inte varit på nån sån här träff och skulle vilja ha lite koll på bra och dåligt osv.
                              Mest bara för att jag är nyfiken alltså.

Comment

Working...
                              X