Announcement

Collapse
No announcement yet.

GGN-träning i Sthlm i helgen 25-26/10?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

GGN-träning i Sthlm i helgen 25-26/10?

Hej,

GGN rycker närmare med stormsteg. Förhoppningsvis är det fler än jag som tycker att det vore läge att testa formen och den nymekade hojen så här helgen innan tävlingen.

Kan inte riktigt bestämma mig vad som skulle vara ett bra relevant träningspass - ett par varv i Kungsängen eller kanske bättre ett par timmars repande på någon crossbana. GGN (som jag aldrig åkt) är väl mest att likna med ett crosspår (om än lerigt)?

Tydligen är Arlanda öppet på söndag. Åsätra på lördag samt Uringe (där är det dock demodag i helgen).

Lite tips och intresse för att köra ett träningspass ihop från andra SOE-iter i Sthlm efterlyses!

Arlanda brukar köra en GGN-träning: 3-timmars körning med transponder och masstart. Kolla in deras hemsida när.
    KTM 250 EXC-F 2013 Sixdays

Comment

Arlanda var (nog) förra helgen.
      Botkyrkas crossbana är väl det som är mest (vad jag vet) likt Gotland, bara nöta på...

Comment

Arlanda har ingen GGN-träning i år, men det är öppet som vanligt på söndagen.
        Jag kommer bli mycket snabbare nu när jag inte har någon motorbroms som bromsar mig.

Comment

Har det regnat är ju Uringe ett lysande krävande GGN tränings alternativ
          2 hjul i backen ? ...då går det för sakta.....

http://www.davidssonmedia.com

Passiv medlem (bara gathoj)

Comment

Det verkar som att det blir Uringe imorgon. Får väl försöka se om man kan få prova nya husan också - det är ju provkörning av 2009 modellerna.

Comment

på Uringe är det tydligen någon sorts Pröva på med dom flesta Mc leverantörerna på Lördag.
              Vill du träna teknik så testa Tuvängens Endurospår för en 100:-,garanterat en intressant upplevelse.

Comment

Får man träna på Uringe på lördag med sin egen hoj som vanligt parallellt med provkörningarna? Står inget på deras hemsida..
                -- "all u gotta do is hld it wide open on those jumps... i see it on tv everytime..."

Comment

Högstabanan i Haninge kan också bli hyffsat blöt/lerig. Åkte där förra helgen, helt klart rätt mängd gegga och vatten för en låtsasGGNkänsla
                  450exc m dekaltrim

Comment

Tydligen har Arlanda öppet imorron dagtid
                    pga, höstlovet
                    .....................................
                    Snöspår ? det verkar så !!

Comment

jag rekomenderar botkyrka för övning till ggn de e den lerigaste banan jag kört på:/

Comment

Working...
                      X