Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skogskörning i Snapphaneområdet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Crossbanan i rödeby slår upp portarna imorgon. Verkar fin överlag. Endurobanan tror jag tyvärr inte är iordning sedan ubåtsjakten.

/J
    Övrabyar'n KTM 350 SXF -16
    Gökuret KTM 350 SXF -12
    Smygrökarn KTM 125 EXC -04

Blurren: Yamaha DT125 10V -82

The road to success is not a path you find - It's a trail you blaze.

Comment

Jag och Holm kör i Olofström i morgon ca16:30

Comment

Premiär körning i nötabråne på söndag kl 10.00
        Välkomna ni som är sugna.
        Life Outside Can Be Difficult,
        Life Within Can Be The Way You Want It To Be
        But Life Without "ENDURO" Is No Life At All

Comment

Jag dyker förmodligen upp
          http://www.youtube.com/watch?v=gHPV8UwEABQ

Comment

Jag och matte tänkte köra Rönås i em om nån är sugen. Ca 1630-1700

Comment

Olofströmsbanan kl 10.00 på lördag.

Comment

Någon körning imorgon?

Comment

Kör olofströms banan tisdag kväll . Någon mer?

Comment

Hej Alla !
                    Fick höra på jobbet idag att det finns folk som stör sig på bullret från endurobanan , nu när all skog är nedtagen på höjderna så hörs tydligen ljudet på långt håll . Tänk på detta och ha välpackade ljuddämpare så bullret hålls nere så det inte blir några klagomål till kommunen om detta . Mvh// Jörgen

Comment

Kommer oxå till olofströmsbanan ca 16,30 mvh korven,

Comment

Originally posted by Fridh sr View Post
                        Hej Alla !
                        Fick höra på jobbet idag att det finns folk som stör sig på bullret från endurobanan , nu när all skog är nedtagen på höjderna så hörs tydligen ljudet på långt håll . Tänk på detta och ha välpackade ljuddämpare så bullret hålls nere så det inte blir några klagomål till kommunen om detta . Mvh// Jörgen
                        Ja tänk på att det allihop, själv kanske du tycker att ditt effektsystem låter asfränt men grannarna uppskattar det nog inte. Det är oftast grannarna och inte hojåkarna som sen har en kompis eller älskare i komunen som sen stänger ner all körning.
                        Vill inte låta som en grinig kärring men det är roligare att åka lite tystare än att inte åka alls

Comment

Jag och brossan åker till Rödeby imorgon.

Comment

Jag åker till Vånga imorgon

Comment

Körde huvudet i ett träd idag på Vånga, trodde det var kört med ryggen. Som tur, är allt okej med både rygg och huvud. Vill åter tacka den person(edmunsson eller edvardsson) som hjälpte mig att lasta hojen..

Just nu är det självförtroendet som fick mest stryk, det hoppas jag kunna bygga upp igen :)

Ny hjälm och kamerafäste blir det. Kanske redigera upp filmen på youtube om det inte skrämmer folk från att åka..

Comment

Originally posted by Crazzin View Post
                                Körde huvudet i ett träd idag på Vånga, trodde det var kört med ryggen. Som tur, är allt okej med både rygg och huvud. Vill åter tacka den person(edmunsson eller edvardsson) som hjälpte mig att lasta hojen..

Just nu är det självförtroendet som fick mest stryk, det hoppas jag kunna bygga upp igen :)

Ny hjälm och kamerafäste blir det. Kanske redigera upp filmen på youtube om det inte skrämmer folk från att åka..
                                Hej igen! Skönt att höra att allt är ok😀 man blir ju lite orolig när det är ryggen som får stryk,bara att slicka såren och på att igen!

Comment

Working...
                                X