Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skogskörning i Snapphaneområdet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Skogskörning i Snapphaneområdet!

Här har vi som kör Enduro och Grusåka i Snapphaneområdet en egen tråd att skriva i de områden som det täcker är:

Olofström, Sölvesborg, Karlshamn, Kristianstad, Östra Göinge och deras närområden.

Vi har tidigare skrivit i dessa trådarna Körningen i Kristianstad och Körning i Blekinge och smalar ner det i denna tråd.

Vill någon ha en ännu smalare tråd så kan ni ju skapa det, jag tycker iaf att vi fortsätter på samma vis i denna samlade tråden.

Har jag missat nåt så rätta mig gärna.
    Last edited by snoogans; 02-24-2008, 10:17 PM.

Bra gjort!!!
    KTM...

Comment

Perfekt

Kan inte bli bättre!
      Mvh
      Jampe
      Följ inte den stig som leder någonstans.
      Gör istället en ny stig och lämna ett spår efter dig.

Comment

ut märkt!

alldeles perfekt nu stör vi förhoppningsvis ingen annan

Comment

enduro/grusåka

Det blir kanonbra med denna tråden där både grussmiskare och endurofreaks kan tjata körningar och annat småsnack med varandra.

Comment

Trevligt

Jepp det blir bra med denna tråden tycker jag

Comment

Kanon!

Skönt att slippa gnäll karlskroniterna...å tack för vattnet i söndags snoogas! Det satt som en smäck!

Comment

Vånga 27/2

Tänkte köra lite i Vånga på onsdag, nån mer som skall dit.
                KTM...

Comment

Ingen körning idag men till helgen blir det garanterat någon form av körning i trakterna. Verkar bli kass väder på lördag så söndag det lockar mig lite mera.

EDIT: Dämparen kom fram till dämparverkstaden idag så körning i helgen för mig känns avlägset, men man ska aldrig säga aldrig.
                  Last edited by snoogans; 02-27-2008, 07:37 PM.

Comment

Nu tog det en positiv vändning, dämparen skickades igår så den har jag i handen idag. Så jag får väl säga att jag är mycket impad av Morjan Meijer, som fixade servicen på en dag.

Så det blir körning på Söndag, vad säger ni Olofström, Rönås eller Fridafors?

Jag har också varit i kontakt med MK Jämke för att få en lite mera seriös endurodel på deras hemsida, skrev att vi ville ha lite allmän info, kartor, kontaktpersoner, resultat, framtida tävlingar och någon bild där. Någon som har mera förslag?

Lägger ett inlägg på deras forum med så kanske flera ser det.

www.jamke.nu

Comment

Olofström

Varför inte ta en runda på Olofströmsbanan och samtidigt reka lite om alternativ dragning, om det nu finns möjlighet till alternativa dragningar.

Mvh
                      Jampe

Comment

Det är bara marginella skillnader man kan göra på banan, en liten förlägning efter stenhällen. Men det hade ju inte skadat att fylla igen den första bäcken lite med, så det är inga stora grejer.

Men ska vi boka söndag vid 10-tiden?

Comment

Jag kommer om jag har får hem delarna till huskyn idag, annars kommer jag och hjäler till lite med igen fyllningen av bäcken..

Comment

Är det inte synd.

Vi hittar nog fyllning ändå så ta inte med Huskyn
                            Mvh
                            Jampe

Comment

Halt Och Slirigt

Idag synade man marken i parti och minut (10 Ggr).annars var det kul körning,känns lite i den gamla kroppen just nu.Tack Jampe för trevlig guidning I spåret! du är väl lite mör du med kan jag tänka mig.Hälsn Raimo.
                              Last edited by Raimo Sweeprider; 03-01-2008, 02:24 PM.

Comment

Working...
                              X