Announcement

Collapse
No announcement yet.

Operation Sverigelänken

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hej!
    I är två som åker länken om ungefär en vecka. Har samlat ihop gps, rb och waypoints över längre tid nu, har några enkla frågor:

-ska man välja PG's alternativer fremför länken där det finns?
    - har hört att länken söderut via Norge är mycket asfalt. Stämmer det?
    - timingen är kanske inte den bästa mtp jakten men tror ni vi blir lynchade i skogen längs länken eller är det lugnt? (Vi kör två stk RFR med DB killers men man hörs förstås)

Tacksam för tips!
    /Ole Christian

Comment

Originally posted by olec View Post
      Hej!
      Varför inte testa TET: http://www.transeurotrail.org/ ?

Comment

Kollar hur den går jfr med sverigelänken. Vil ha så dårliga (bra) vägar som möjligt

Comment

Är det någon som kör Sverigelänken fortfarande? Nu verkar det bli körning inom Sveriges gränsen detta år, så jag funderar på att prova från Uppsala och norrut för att se om den fortfarande håller :)

Comment

oden Jo TET har säkerligen tagit över en hel del. Men menar du att det finns en äldre version av TET som bara går inom Sveriges gränser? En sådan har jag letat efter

Comment

Originally posted by DanielB View Post
            oden Jo TET har säkerligen tagit över en hel del. Men menar du att det finns en äldre version av TET som bara går inom Sveriges gränser? En sådan har jag letat efter
            Det finns en länk till hela Sverigelänken (dvs Uppsala och norrut) som GPX-spår här på SOE. Jag hittade den för något år sedan genom lite googlande.

Comment

Originally posted by DanielB View Post
              Bifogar GPX som innehåller det som skiljer.
              Attached Files

Comment

Originally posted by Eidolon View Post

Det finns en länk till hela Sverigelänken (dvs Uppsala och norrut) som GPX-spår här på SOE. Jag hittade den för något år sedan genom lite googlande.
                Tack! Jo jag hittade flera versioner av den och tror mig ha den senaste. Så den skall provas vid tillfälle

Comment

Originally posted by oden View Post

Bifogar GPX som innehåller det som skiljer.
                  Snyggt, tack Oden!

Comment

Working...
                  X