Announcement

Collapse
No announcement yet.

KTM LC8 950

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jens S
    replied
    Originally posted by Blutor View Post
    Har inte felsökt nå noggrant, så det är mycket väl möjligt att det är brytarspetsarna.
    Ska kolla dr Bean kit. Tackar!
    Min pump gav upp förra sommaren, byggde om med dr bean kit. 100% succé!!

    Leave a comment:


  • Bålsta
    replied
    Originally posted by oden View Post
    Cool. Finns det inga mindre mätare och med givare?
    Kolla givaren och indikatorn på SE-tråden post 2727, fotona ligger längst ned, de två högraste på andra raden av foton.
    http://forum.soe.se/showthread.php?2...l=1#post496415
    Har funkat klockrent i tre säsonger och mer än femtusen mil. Givaren kräver dock att luftburken elimineras.

    Leave a comment:


  • oden
    replied
    Originally posted by Dirty View Post
    Nu var den provstartad med oljetrycksmätare inkopplad.



    /Johan
    Cool. Finns det inga mindre mätare och med givare?

    Leave a comment:


  • Jonatan
    replied
    Jag igen, med dumma frågor men jag tror ni missförstod. Det är o-ringen på nummer 37 jag söker på länken nedan. Känns dumt att pilla med allt utan att byta den. 1 700 för det kittet är värre än en ny slavcylinder. Nu ligger den i diesel så helt förstörd blir den väl inte.

    http://ktmshop.se/index.php?action=s...0320#partslist

    Leave a comment:


  • Dirty
    replied
    Nu var den provstartad med oljetrycksmätare inkopplad.



    /Johan

    Leave a comment:

Working...
X