Announcement

Collapse
No announcement yet.

Honda CRF 450L tråden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Honda CRF 450L tråden

Originally posted by K J D View Post
    Man får hoppas att det är felskrivet i annonsen, annars hade nog någon på Honda Sveriges marknadsavdelning riktig otur när han tänkte ut prislappen.

https://www.blocket.se/varmland/Hond...1.htm?ca=8&w=3
    Ja verkligen. Och samma handlare har en CB 500 X på annons för 75 vilket då plötsligt känns billigt.

Comment

Ja, man får en EXC500 och en extra motor för de pengarna, eller en 701'a och 35000:- att tanka och handla däck för.
      Har du spik?

Comment

Jag är något av en Honda fantast, men jag hade hellre köpt en 701a än en 450L för det jäkla priset.

Comment

Ja där ser man ,var lite intresserad av den om priset varit vettigt men det där var ju helt sinnesjuk prissättning på en stånka om man ser till konkurrens .
          då köper nog dom flesta hellre en exc/fe 501:a eller 690/701
          Gsxr750 -85 gsxr750 -98 Yamaha r1 -00 xt600k -93 gsxr1000 -01 xr650r -01 KTM 690r -10

Comment

Ja här är en till Honda frälst..men tyvärr så finns det gränser....detta är total dårskap��
            och jag som tycker priset på 690 är i saftigaste laget..
            Ser däremot en 701'a i framtiden, trots att vitt inte är någon favorit färg.
            Skärpning Honda, ni har snart totalt pajat ALLT, både när det gäller bilar och mc..
            och det kommer från en med 4 st Honda i garaget ��
            Last edited by CRFEN; 01-12-2019, 07:33 PM.

Comment

129.900 på Honda Sveriges hemsida...
              http://www.hondamc.com/produkt/crf450l-2019/

Comment

Det priset för den hojen känns helt uppåt väggarna! Jag tycker priset på CRF1000 är lite väl högt, men detta slår ju alla rekord������

Comment

CRF450RX kostar 91.900. Var är logiken i det..?

Comment

Originally posted by Waderman View Post
                    CRF450RX kostar 91.900. Var är logiken i det..?
                    Att lampor o avgasrening är apdyrt till Honda :) tänk vilken ångest när du synar gruset på nära håll :)

svarva av lite mindre för tyngre vev osv borde ju inte salta priset såpass så räkna med 5000:-styck för blinkers :)
                    Gsxr750 -85 gsxr750 -98 Yamaha r1 -00 xt600k -93 gsxr1000 -01 xr650r -01 KTM 690r -10

Comment

Herre jävlar, vad ska man säga... Var lite intresserad av den, att kanske kunna köpa en inom ett år eller två, men det är liksom inte intressant längre.

Comment

9500 Euro kostar den tydligen i England. Hur kan en svensk handlare motivera 30.000 extra?

Comment

Originally posted by Petter Ivarsson View Post

9500 Euro kostar den tydligen i England. Hur kan en svensk handlare motivera 30.000 extra?
                          Ja det var ju en del , ska bli intressant att se statistiken på sålda hojar tror inte det blir en försäljningssuccé

Comment

Hur gick det då? Var det någon som köpte en?
                            Jag bytte bort min 701 mot en förra veckan. Har inte hunnit testa den än men den pryder sin plats i garaget iallafall.

Comment

Originally posted by Saabraggarn View Post
                              Jag bytte bort min 701 mot en förra veckan. Har inte hunnit testa den än men den pryder sin plats i garaget iallafall.
                              Härligt ! Då kommer det kanske en bild på den under "Övrigt / Dagens mc-bild" nångång framöver när tid finns ? : )

Comment

Originally posted by Saabraggarn View Post
                                Sprillans eller funnit nåt begagnad ? Tröttnat på 701:an ? Är nog inne på att det jag skrev här tidigare stämmer att exc501 eller fe501 är mer försvarbart om man inte snubblar på nån till rätt pris men Honda är alltid Honda

Comment

Working...
                                X