Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sveriges nordligaste hojgästbok.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nån som skall upp till Gästboken i sommar?

Comment

Originally posted by Finnswed View Post
      Nån som skall upp till Gästboken i sommar?
      Den är värd besväret...glöm inte en bekräftelse till D.Marell, efteråt : D

Hoppas de som gör resan kan åtnjuta det fina vädret jag hade, lycka till !!!

Comment

Nu är det fanimig dags! Det har helt plötsligt dykt upp en lucka i semesterplaneringen så jag passar på att fylla den med en tur till gästboken.

Dock är jag lat och kommer inte överrens till 100% med basecamp så jag undrar om det är någon som har mån grusrutt upp och kan tänka sig att dela med sig av den?

Comment

Nå...har du fått någon respons ?

Originally posted by Baveras View Post
          Nu är det fanimig dags! Det har helt plötsligt dykt upp en lucka i semesterplaneringen så jag passar på att fylla den med en tur till gästboken.

Dock är jag lat och kommer inte överrens till 100% med basecamp så jag undrar om det är någon som har mån grusrutt upp och kan tänka sig att dela med sig av den?

Comment

Kan glatt meddela att även jag varit vid hojgästboken. Rikligt med mygg och knott var det så jag tog inte ens av glasögonen. Dessutom glömde jag fota själva boken.
            Men renskallen ligger kvar på stenen och boken var lätt att hitta.

Avtagsvägen från E45

Click image for larger version  Name:	IMG-1826.JPG Views:	0 Size:	650.5 KB ID:	998085

Med en liten varning om att man kan få saker i skallen...

Click image for larger version  Name:	IMG-1827.JPG Views:	0 Size:	514.1 KB ID:	998086

Det börjar med en raksträcka

Click image for larger version  Name:	IMG-1829.JPG Views:	0 Size:	430.1 KB ID:	998087

Framme vid renavskiljningsplatsen

Click image for larger version  Name:	IMG-1832.JPG Views:	0 Size:	465.4 KB ID:	998088

Vidare ut på fjället
            Click image for larger version  Name:	IMG-1835.JPG Views:	0 Size:	496.2 KB ID:	998090

Där vid björkarna låg den :)

Click image for larger version  Name:	IMG-1841.JPG Views:	0 Size:	530.2 KB ID:	998091
            Attached Files
            Last edited by Baveras; 08-09-2019, 12:28 PM.

Comment

Gratulerar Baveras !

Har du möjlghet att testa o lägga in bilderna igen ? kan inte se dem

Comment

Originally posted by red8 View Post
                Gratulerar Baveras !

Har du möjlghet att testa o lägga in bilderna igen ? kan inte se dem
                Prova en annan webbläsare så borde det funka. Har inte bilderna så jag kommer åt dom just nu.

Comment

Originally posted by Baveras View Post

Prova en annan webbläsare så borde det funka. Har inte bilderna så jag kommer åt dom just nu.

Det är inte webbläsarens fel, länkarna hänvisar till en fil som inte hittas - "Invalid File Specified".

Comment

Nu verkar jag ha lyckats lägga bilderna, flera gånger....

Comment

Läckert, funkar!

O väder hade du som dög också, högtryck när det är som bäst.

Comment

I sommar är det nog dags att besöka denna..=) Finns det ännu plats att skriva i boken?

Comment

Originally posted by Ante_H View Post
                          I sommar är det nog dags att besöka denna..=) Finns det ännu plats att skriva i boken?
                          Enligt "Baveras" som besökte den, typ Juli-19 så finns det plats !

Om det bär iväg....ha en trevlig resa !

Comment

Hur krävande är sista biten? Är det något vattendrag som måste korsas på vägen? Kan man köra till gästboken på gathoj om det är torrt?

Comment

Originally posted by Startgas View Post
                              Hur krävande är sista biten? Är det något vattendrag som måste korsas på vägen? Kan man köra till gästboken på gathoj om det är torrt?
                              Gathoj, nej, rekommenderas inte.

Nabbdäck, grova däck rekommenderas.

Jag hade ingen täckning med Telia-abbonemang.

Vattendrag i någon form passeras på tre ställen såvitt jag minns.

Jag körde BMW F800GSA, funkade, men hade gärna haft lättare hoj.

Comment

Okey, tack för svar!

Comment

Working...
                                X