Announcement
Collapse
No announcement yet.
Sveriges nordligaste hojgästbok.
Collapse
X
-
“The world is full of kings and queens who blind your eyes and steal your dreams, it’s Heaven and Hell”
[EXC525-07|SuperEnduroR-06|BMWR1200GSA-06|DR800-Chopper-03 |ChinaMiniMoto-03|PW50-87|PW50-85|PUCHMagnumCross-81|PUCHMagnumCross-80|CR250-79|Gilera50Touring-78]
-
www.dirtyadv.com Inte mycket än men ska jobba på det!
Om det inte går fixa med en hammare måste det vara ett elektriskt fel!
KTM 950 Adventure -04
- Likes 1
Comment
-
Ni klarade turen utan snöskoter och kanot? ... :)
Härligt kört och bra jobbat. Såklart det vore kul att läsa om era bravader. RR kommer?
Någon uppifrån som kan spå hur mycket mygg det kommer att vara i mitten på juli i närheten av gästboken? Jävligt, fruktansvärt jävligt, eller så in i h-e fruktansvärt jävligt??
Comment
-
Originally posted by Dirty View Post*Bild på framgång*
/Johan
Fan vad roligt!
Originally posted by Cawwa View PostNi klarade turen utan snöskoter och kanot? ... :)
Härligt kört och bra jobbat. Såklart det vore kul att läsa om era bravader. RR kommer?
Någon uppifrån som kan spå hur mycket mygg det kommer att vara i mitten på juli i närheten av gästboken? Jävligt, fruktansvärt jävligt, eller så in i h-e fruktansvärt jävligt??
Comment
-
Originally posted by oden View PostDet vore kul att få se/prova en CCM 450 då/om ni passerar Jokkmokk.
Kollar lite roligare alternativ och ser en bro här N67 00.908 E21 27.116 med google maps men i garmins kartor är den inte där. Känns lite jobbigt att köra 30 mil för att få veta det, så den som planerar att köra kan väl kolla upp detta? Man kör då alltså mellan N66 53.252 E21 17.716 (via N67 00.908 E21 27.116) och N67 04.300 E21 19.650
Comment
-
Hejsan! Jag och en kompis ska leta oss upp till denna boken till sommaren. Tidigare i tråden pratas det en del om att man ska vara tydlig att tala om ifall man flyttar boken? Varför skulle man göra det undrar jag? Den bör väl få ligga kvar där xrvDaniel lade den från början? Annars blir det ju småjävligt om den har flyttats på...
Comment
-
Originally posted by Lundarn View PostHejsan! Jag och en kompis ska leta oss upp till denna boken till sommaren. Tidigare i tråden pratas det en del om att man ska vara tydlig att tala om ifall man flyttar boken? Varför skulle man göra det undrar jag? Den bör väl få ligga kvar där xrvDaniel lade den från början? Annars blir det ju småjävligt om den har flyttats på...
Däremot är jag själv inne på din linje, dvs att låta den ligga där ett tag så att folk hittar den.
Comment
-
Lite sen rapport...
Jag o Marita (SofiaIII) var dit i somras och vad vackert det var där :)
Vi hittade boken och lämnade kvar den på samma ställe, så att fler får möjligheten att uppleva detta fina ställe.
Marita passade även på att ta ett bad i Lainioälven!!!
Slog upp tältet och sen mådde vi gott :)
Comment
Comment