Jag vet det finns mkt grusvägar däromkring. Hade tänkt ut och köra på Söndag. Var börjar man lämpligast köra? Jag tänkte köra ut på en grusväg som går nära infarten till flygfältet, men har ingen aning om den leder någonvart? Eller finns det bättre ställen i Södertörn att smiska grus på?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Grusvägar Tullinge
Collapse
X
-
Originally posted by -PLM- View PostEller finns det bättre ställen i Södertörn att smiska grus på?
-
Vägen du menar är det vi brukar kalla Hacksjövägen och den leder (förbi bommar) till "Paradiset-vägen"/Slingerbulten beroende på hur man kör. Med barmark är det en mycket trevlig väg att köra. Utan karta finns det klara möjligheter att köra fel (det har jag gjort) och då kan man riskera att reta boende.
Just nu bör du kanske ha dubb.--------------------------------
Borde köra mer...
Comment
-
Originally posted by -PLM- View PostAj fan, hade glömde bort att det snöat så mkt på södra sidan. Dubbdäcken får vänta ett tag till, kanske ska satsa på norrsidan iallafall.
inge snö i södertälje men lite i järna
3 dm i trosa trakten sägs det , alltså väldigt lokalt
Comment
-
Originally posted by Svekke View PostVägen du menar är det vi brukar kalla Hacksjövägen och den leder (förbi bommar) till "Paradiset-vägen"/Slingerbulten beroende på hur man kör. Med barmark är det en mycket trevlig väg att köra. Utan karta finns det klara möjligheter att köra fel (det har jag gjort) och då kan man riskera att reta boende.
Just nu bör du kanske ha dubb.
Comment
Comment