Announcement

Collapse
No announcement yet.

KTM 690-Tråden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by SilverJonten View Post
    Nää,
    om du kollar i manualen så står service intervallerna där.
    Start sidan 53.
    >Om du sen kollar på sidan 55 så ser du en teckenförklaring som under;
    K10N - efter 100 mil
    K50A - varje 500mil/Race
    osv, e du med?

Absolut, missa åtskillnaden!

Tack!

Comment

Ni som är på jakt efter en najs 690 har en riktig rökare här:
      http://www.blocket.se/stockholm/KTM_....htm?ca=18&w=3

Hade jag inte haft världens bästa hoj hade jag blivit bra sugen!
      KTM 570 SXS m. MRS
      ---------------------------------------
      Blogg om Tuareg-rallyt 2010
      Blogg om vårt "projekt" 6-Dagars 2009
      www.raiddesigns.com

Comment

Nån som vet vad ett orginal luftfilter kostar

Överväger om det är värt att köpa ett tvättbart filter,efter några tvättar spar man in kostnaden av ett tvättbart filter.

Sen är där delade meningar kring att mer skit följer med in i insprut och motorn ( ? )

Comment

Originally posted by David P. View Post
          Ni som är på jakt efter en najs 690 har en riktig rökare här:
          http://www.blocket.se/stockholm/KTM_....htm?ca=18&w=3

Hade jag inte haft världens bästa hoj hade jag blivit bra sugen!
          Kan nog redan nu säga att jag kommer bli dess nye ägare. Håller på att ta mig igenom denna tråd med högsta nöje!
          K-märk gruset!

Comment

Originally posted by Arno View Post
            Kan nog redan nu säga att jag kommer bli dess nye ägare. Håller på att ta mig igenom denna tråd med högsta nöje!
            Den var snygg!! Fattar dock inte varför nån lägger ner så mycket jobb på en hoj o sen säljer utan att ha använt den. var den krockad eller?

Comment

Quote bananolja:
              Tommy Sandström som är en av sveriges bästa KTM mekar (har skruvat åt Annie en del) och som dessutom är en väldigt trevlig prick och otroligt kunnig gillar att optimera hojar. När dom väl är klara så vill han påbörja nästa projekt. Köpte även hans gamla SE!
              K-märk gruset!

Comment

Grattis Arno

Riktigt fin hoj.
                Kärsta Carlsson

Comment

Är det nån som har en aning var han kan ha köpt reg hållaren med blinkers?

Mvh
                  Per

Comment

Ser jag inte fel är så är det orginalbakskärmen med skylt och blinkers monterade direkt i skärmen. Blinkers vet jag inte var han fått ifrån men jag satte mina orginalblinkers på samma ställe vilket funkade bra om amn står ut med att de pekar lite snett uppåt.

Se bilder: https://forum.soe.se/showpost.php?p=...&postcount=525

Originally posted by Grein View Post
                    Är det nån som har en aning var han kan ha köpt reg hållaren med blinkers?

Mvh
                    Per
                    Lämmeln

Husaberg FE 570 -12
                    Honda XRV750 -02, Husaberg FE 570 -12, KTM 690 Enduro R, KTM 530 EXC, KTM 690 Enduro, KTM 950 Adv,
                    KTM 625 SXC, KTM 525 EXC, KTM 520 EXC, Honda XR400R, KTM 640 LC4, Honda XR400R, KTM EGS 620, Honda XR600R,
                    Honda XL600V Transalp, Honda VFR750F, Honda XR600R, Honda VFR750F, Honda XL600R, Honda CB400N

Comment

Jaha, han/du har gjort så... Blir nog att göra samma, hitta blikers han
                      använt på mcweb.se art.nr:15-969 pris:119kr eller så tar man original
                      såg ju bra ut det med.

Mvh
                      Per

Comment

Fast är det verkligen lagligt? Måste det inte vara vitt ljus på skylten? Vet att man får kombinera men det ser det inte ut att vara mycket plats för på 690:n(?).

Comment

Originally posted by DLM View Post
                          Fast är det verkligen lagligt? Måste det inte vara vitt ljus på skylten? Vet att man får kombinera men det ser det inte ut att vara mycket plats för på 690:n(?).
                          Fan vet om man får skäll för det mer än på besiktningen möjligen...
                          Jag tar chansen i alla fall.

Comment

Man får väl sätta nån fin liten lampa som lyser på den...

Mvh
                            Per

Comment

Omkopplare till mappningen

Ang den omkopplare till mappen Leo Vice tillverkar.
                              Som jag har läst i denna tråd har de som har köpt en gjort det från USA?
                              Den tillverkas ju i Italien, borde det inte vara bättre att köpa den inom EU?
                              Är det någon som vet ett ställe innom EU där man kan köpa den?
                              Jag mailade direkt till Leo Vince men de har inte svarat.
                              Jag hittade ett ställe i Sverige men de har slutat med Leo Vince eftersom den svenska generalagenten var för seg att ha o göra med.

Comment

jag antar att det är denna du menar
                                http://www.ktmtwins.com/690enduro/9052.html
                                Fuel-infected

Comment

Working...
                                X