Announcement

Collapse
No announcement yet.

KTM 690-Tråden

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by DigiMan View Post
    Dessvärre verkar inte någon av de viskande fåglarna bekräftas... "2007/08e" kan nog både vara slutet på 2007 och början på 2008. Själv hoppas jag på 2007 .

Comment

Originally posted by jaso View Post
      Dessvärre verkar inte någon av de viskande fåglarna bekräftas... "2007/08e" kan nog både vara slutet på 2007 och början på 2008. Själv hoppas jag på 2007 .
      Som vanligt med KTM's modeller så kommer en viss årsmodell tex E2008 under andra halvåret innan alltså mellan juli-okt 2007.
      Friends are like condoms. They protect you when things get hard . . .

Comment

Som vanligt med KTM's modeller så kommer en viss årsmodell tex E2008 under andra halvåret innan alltså mellan juli-okt 2007.
        690sm kom väl våren 2007 och den var markerad "2006/07e" i det dokument du länkade till. Men det kanske var ett undantag iofs.

Comment

Bilerna i senaste BIKE?

Hoppas att det inte är 690 Adventuren som är med på bild i senaste BIKE.

Comment

Originally posted by KLO View Post
            Hoppas att det inte är 690 Adventuren som är med på bild i senaste BIKE.
            Kan någon scanna in denna bild?
            Fick höra detta av en kompis som prenumererar på Bike, men jag sa att det är förmodligen en bild skapad i photoshop.... de gillar det på tidningen Bike.

Comment

Köpte Bike idag, har tyvärr ingen skanner... men det står skrivet på själva bilden att den är datormanipulerad så det är inget att diskutera. Känns öht som en väldigt faktatunn notis såsom så ofta annars i Bike.

Comment

Ett par bilder till på baja biken. Enjoy
                Attached Files
                Har aldrig varit snabbast, men har alltid jävligt roligt

Comment

Originally posted by Eneberg View Post
                  Ett par bilder till på baja biken. Enjoy
                  Jisses vad tankutrymme dom gjort av bakskärm, sidopaneler , hålrum mm.mm.
                  Kommer nog inte i produktionsmodellen!

Comment

Å vad tycks om detta? Många som gissar och skissar. Hoppas detta är fel i alla fall.....
                    Attached Files
                    Last edited by Robban S; 07-14-2007, 05:27 PM.

Comment

Originally posted by Robban S View Post
                      Å vad tycks om detta? Många som gissar och skissar. Hoppas detta är fel i alla fall.....
                      Det är precis den bilden som svenska tidningen Bike publicerade i senaste numret och som jag kommenterar ovan. Bike skriver uttryckligen att bilden är datormanipulerad.

Comment

Det är precis den bilden som svenska tidningen Bike publicerade i senaste numret och som jag kommenterar ovan. Bike skriver uttryckligen att bilden är datormanipulerad.
                        Det var tur, för med den ljuddämparn skulle jag inte ens vilja frakta hem hojen..

Comment

Ja Tänk om serie hojjen skulle se ut sådär....
                          Fan den skulle inte ens designern på ktm kunna säga blev snygg!
                          Undrar hur många potentiella köpare som skulle dra in beställningarna, om det där blev den verkliga adventuren?
                          Tidigare synder. XT600, XR600, XR650, WR400, EXC250, XTZ750 super ténéré.

-Uppdaterad version nu med dyslexi och dyskalkyli-

Offroad åkare borde få kulturbidrag, för att dom håller stigarna rena!

Comment

Originally posted by lizzard View Post
                            Ja Tänk om serie hojjen skulle se ut sådär....
                            Fan den skulle inte ens designern på ktm kunna säga blev snygg!
                            Undrar hur många potentiella köpare som skulle dra in beställningarna, om det där blev den verkliga adventuren?
                            Såhär skulle den se ut om jag fick bestämma
                            http://forum.soe.se/attachment.php?a...3&d=1182008896

Comment

Såhär skulle den se ut om jag fick bestämma
                              http://forum.soe.se/attachment.php?a...3&d=1182008896

Ja mycket bra.. Den vill jag ha!
                              Tidigare synder. XT600, XR600, XR650, WR400, EXC250, XTZ750 super ténéré.

-Uppdaterad version nu med dyslexi och dyskalkyli-

Offroad åkare borde få kulturbidrag, för att dom håller stigarna rena!

Comment

Bilder på en 690 rally replica här

http://www.raptorsandrockets.com/News/2007_KTM.htm
                                "Viam inveniam aut faciam" - Jag skall finna en väg eller skapa en

Comment

Working...
                                X