Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grabbarna från "Värsta Aros"!! Team NO Face Honda

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Grabbarna från "Värsta Aros"!! Team NO Face Honda

Vad gör man när "Africanen" är inställd och åklusten är stor? Jo, leker med crossen. Grymt kul ! Sonen är på med sin 80cc.
    Attached Files
    Last edited by goranrydh; 03-18-2007, 01:10 PM.
    "Farbror Göran"

Schysst!

Dags för lite sjö-rejs någon dag?

/mgk000
    KTM 400 EXC

Comment

Jullovskul!

När ledigheten infinner sig och leklusten är på topp. Snö kallt och hojåkning. Kan det bli bättre?
      Attached Files
      "Farbror Göran"

Comment

Söndagskul!!

Kul söndag med grabbarna!!!!! Fina slingor i skogen. Tre timmar ren njutning.
        Attached Files
        "Farbror Göran"

Comment

Koola bilder!
          Vad är det för parabol på KTM:en? Extremsatelit GPS?
          Husaberg FC2005
          http://www.mx-skane.net
          ------------------------------------------

Comment

SM enduro 22/1-06

Fin kall dag i" Sveriges närmaste stad".17 minus på morgonen och senarelagd start med en timme. Stenhårda banor och snö. Kul att se dessa killar som kan åka riktigt fort i skogen.
            Attached Files
            "Farbror Göran"

Comment

Lördagsnöje!

När "banchefen" och jag tar ned träd i skogen roar sig sönerna med skojhojåkning. Mycket till hjälp är de ej. Provade en liten sväng på åkern med tvivelaktigt resultat. De reser sig dessa 80kubikare likt en best när dubben fäster. Honda som favorithoj , men Husqvarna som sågkompis.
              Attached Files
              "Farbror Göran"

Comment

Romfartuna open 4/2-06

Kallt och klart väder. Lite snö och finfina spår. Synd att inte fler hade anmält sig. Har inga dubbdäck till 125an annars hade jag nog åkt ett par varv. Har kollat länge efter en beggad CRF450 X men hinner aldrig med . Säljes tydligen direkt .Men en dag så ska det stå en i mitt garage.
                Attached Files
                "Farbror Göran"

Comment

Korvgrillning!!!!!!!!!!

Kallt och fin dag! Som gjord för trädfällning och korvgrillning. Felix hoj gick inge vidare. För mycket filterolja i kylan. Banchefen beodrade stor eld och många korv till alla.
                  Attached Files
                  "Farbror Göran"

Comment

Årets första tur!!!!!!!!!!!!!!!!

Kunde inte hålla mig när solen värmer på. Inte en vinter till utan riktig hoj för vinterbus.Dubb, kaffetermos och åkkompisar det är vad en man behöver!
                    Attached Files
                    "Farbror Göran"

Comment

körde min africa twin en vinter men endurodubbat. Skitkul. Körde även skoterleder.
                      Omskuren!!? Nä i Norrland kallar vi det slitage..

Comment

Sportlov!!!!!

Har några dagar ledigt från skolan! Mycket snö och riktiga dubbdäck på hojen !!!!Skoj värre !!!"The black best" funkar mycket bra tycker jag. Kanske fattas bottendrag i en 125a men med rätt växel i går det bra tycker jag.Banchefen plogade banan då plötsligt en hydral gick sönder.tråkigt men går nog att laga. Gustav börjar åka fort tycker jag, man får passa sig . Snart ligger de i bakhjulet och ska om.
                        Attached Files
                        "Farbror Göran"

Comment

Snöåkning!!!

Mycket snö är det !!!!! Kul för grabbarna att leka i. Banchefen ordnar till specialsträcka 1 på ett bra sätt.Slätt som ett salsgolv.Bara att gasa !!
                          Attached Files
                          "Farbror Göran"

Comment

Skidåkning!!!

På lagom avstånd från Västerås ligger Högbyn. Kanske inte största högsta värsta men kul för en dag. Ganska många hopp och annat kul för dem med bräda.Blåsigt men mycket sol den här söndagen. Gustav och Felix trivdes bra !Nästa helg blir det hojåkning ,sen är nog våren här och dubbsäsongen är över för denna gång.
                            Attached Files
                            "Farbror Göran"

Comment

Fjorton år !!!!!!!!!

Felix fyllde fjorton år. Banchefen svänger ihop en tårta. Inte nåt sånt där tryckt skit utan riktigt hantverk. Häftigt värre!!!!
                              Attached Files
                              "Farbror Göran"

Comment

Working...
                              X