Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dakar 2017

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by k1322 View Post
    Framstår som helt obegripligt.
    Har grinat via deras kundtjänst också.
    Ja det låter mer som ett standardsvar. Jag tankade hem avsnittet via en torrent istället

Skickat från min D5803 via Tapatalk

Comment

Nästa år blir de inget Eurosport för mig. De har strulat till de för mycket. Tycker att RedBull fick till de mycket trevligare och kan tro att dom satsar ännu mer nästa år. Dom fick ju trots allt nästan alla podiumplatserna detta året.

Comment

Eurosports produktion är främst ihopklippt material som ASO levererar. Mycket är tillgängligt via Dakars Youtube-kanal, men som separata klipp.
        Tycker överlag att Eurosport tillhandahåller det bästa materialet. Fungerat prima via Eurosport Player, förutom att etapp 11 av någon anledning aldrig las upp i Eurosport Player.
        Heroes-inslagen var helt klart det mest som tillförde mest till produktionen, fungerade mycket bättre än "My Dakar" som de haft tidigare år. Eurosport hade bara korta bitar, de fulla inslagen fanns på Dakars Youtube-kanal. Hoppas de utökar omfattningen till nästa år.

RedBullTV kändes aningen amatörmässigt producerat. Främst pga de två störiga programledarna, samt överdrivet mycket fokus just på RedBull-teamen (av förståeliga anledningar). Det som de producerar i samband med Erzberg mm är bättre, så potential finns till nästa är.

Comment

Det jag minns bäst från i år är Sainz' rullning. Spektakulärt!

Undrar om han får köra igen nästa år. Det måste vara typ fem år sen han inte kraschade. Är tydligen inte god nog.

Jag såg på Eurosport och tyckte det funkade bra. Vill såklart se mer av allt det som händer bakom top 10, men förväntar det inte.

Comment

Jag tycker luften gick ur lite i årets dakar efter att Toby price kraschade ur och Honda klantade bort sig.
            Barreda och co måste ju känna sig lite bittra på stolpskottet som inte kan fixa soppan på rätt ställe.

Comment

Tycker luften gick ur när dom flyttade till Sydamerika.
              /Palle

Comment

Lyndon Poskitt, som körde Malle Moto i Dakar 2017, har nu släppt sin film "Malle Moto-The Forgotten Dakar Story"

https://www.youtube.com/watch?v=JjF_...ature=youtu.be

Comment

Kikade på gårdagens sträcka på Eurosport player men fick spola förbi bra mycket med fotboll först. Självklart klipper spelaren slutet av dakarsändningen pga detta... Har något listat ut hur man får se slutet?

Comment

Originally posted by hekke View Post
                    Kikade på gårdagens sträcka på Eurosport player men fick spola förbi bra mycket med fotboll först. Självklart klipper spelaren slutet av dakarsändningen pga detta... Har något listat ut hur man får se slutet?
                    Kollar början på nästa sändning i tablån. Fast det gick inte med etapp 11. Vilket skit Eurosport Player är alltså.

Finns en ful-kopia på Youtube, men lär försvinna inom kort:

https://youtu.be/pZ3xNaa5PZ0

I år har ondemand-innehållet varit uselt anpassat. Var ett avsnitt där början av sändningen inte gick att hitta i tidigare sändningar i tablån heller.
                    Last edited by k1322; 01-18-2018, 07:44 PM.

Comment

Ingen nyhet, men varje år blir man iaf lika överaskad hur värdelöst eurosport är. Som tur är kan kag säga upp mitt konto efter ikväll och föröska glömma till nästa år igen...
                      Slide in - Burn out

Comment

Känns inte proffsigt när de får ställa in en marathon etapp ,12, för att räddningshelikoptrarna måste följa bilar och trucks då de inte hade samma special som mc. Kunde ingen räknat ut det på förhand?
                        Hojarna verkar hålla ihop bra det är förarmisstag som gör att de får bryta.
                        kjell.e
                        Yamaha WR250R = Svaret på frågan alla ställer, som ingen vill höra.

Comment

Working...
                        X