Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dakar 2016

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dakar 2016

Två dagar kvar till registreringen öppnar!!!

Det måste finnas fler gamla gubbar, unga galningar eller bara vanliga damer som känner " F-n nån gång så måste jag prova".

Kom igen nu!

Jag får tyvärr avvakta. Inget roligt

Comment

Jag har en plan....
      Platserna och människorna min motorcykel tar mig till.

Comment

Originally posted by Hagenblad View Post
        Jag har en plan....
        Och en publik som står redo att köpa tischor och kasta sina växelpengar på dig.
        Heja Calle, håll drömmen levaned!

Comment

Originally posted by Hagenblad View Post
          Jag har en plan....
          Har du kvar några t-shirts att sälja?
          "Dessert racers are good people" (On any sunday)

Comment

Originally posted by kicker View Post
            Har du kvar några t-shirts att sälja?
            Tack, men de ä'r slut. Har skickat offert till några potentiella team-polare. Är de på är jag det med. Annars skjuter jag det till 2016.

Comment

Vi väntar med spänning....
              Expert på att "hitta vilse"!

Comment

Kul!

Enduro21 is the home of motorcycle enduro news, results, videos, advice and how-to information. We cover everything to do with off-road riding including Extreme Enduro, EnduroGP, WESS, ISDE as well as Rally & Dakar and much more.

Comment

Nästa års sträckning är klar!
                  Trodde dom skulle dra rallyt söderut i Argentina men det blev norrut igen.

13 kördagar

Comment

Dakar-appen är på franska, deras webb kräver Flash, de saknar online streaming på webben, välkommen till 90-talet

Tips på officiell streaming i HD-kvalité, betalar gärna för det, undviker fulstreams och Eurosport då deras spelare strulat tidigare år.
                    -- "all u gotta do is hld it wide open on those jumps... i see it on tv everytime..."

Comment

Originally posted by JP View Post
                      Dakar-appen är på franska, deras webb kräver Flash, de saknar online streaming på webben, välkommen till 90-talet

Tips på officiell streaming i HD-kvalité, betalar gärna för det, undviker fulstreams och Eurosport då deras spelare strulat tidigare år.
                      Magine fungerade bra förra året för Eurosports sändingar, även HD-kanalen. Man kan titta när man vill, samt deras applikation har stöd för mobila enheter/Chromecast mm. De har 7 dagar gratis, vilket iaf täcker en del av tävlingen :).

Comment

Originally posted by k1322 View Post
                        Magine fungerade bra förra året för Eurosports sändingar, även HD-kanalen. Man kan titta när man vill, samt deras applikation har stöd för mobila enheter/Chromecast mm. De har 7 dagar gratis, vilket iaf täcker en del av tävlingen :).
                        Tack för tipset, insåg att jag redan hade ett konto där sedan flera år tillbaka men jag betalade in en hundring nu för ett abonnemang men kvalitén på Eurosport var sannerligen inte HD, även om man valde högsta kvaliten. Får fortsätta hålla utkik på om någon annan kanal erbjuder HD-streaming. Men nu är man åtminstone preppad, peppad och klar inför starten imorgon !!!
                        -- "all u gotta do is hld it wide open on those jumps... i see it on tv everytime..."

Comment

Get updates on the latest Motorsports action and find articles, videos, commentary and analysis in one place. Eurosport is your go-to source for Motorsports news.

3 st livesändningar... Undrar vad det är.

Comment

Comment

Hörde på Eurosportsändningen att navigeringen skulle bli svårare i år och "beskrivningarna vagare" enligt tävlingsledaren. Hoppas det är Tromark som har problem med översättningen från franskan! Det kan inte vara bra för säkerheten när de tävlande vimsar runt bland sanddyner och klippblock. Men det kommar att underlätta för oss som RB-författare då man kan hävda att det är Dakar-standard när nötterna inte stämmer.
                              Annie Seel är utvald av Eurosport att med kamera rapportera "Mitt Dakar". Hoppas grejorna håller i år.
                              Kjell.e
                              Yamaha WR250R = Svaret på frågan alla ställer, som ingen vill höra.

Comment

Working...
                              X