Announcement

Collapse
No announcement yet.

SOE behöver driftas

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Enligt DaCarl så finns det 8000KR på SOE kontot men jag kan tycka att nog borde användarna kunna sponsra i alla fall en SSD disk a' 1590KR?

Detta inlägg summerar donationer. Inlägget uppdateras eftersom.

John R 200KR
    Tommi V 500KR
    Raimo L 200KR
    Andreas B 200KR
    Leif A 200KR
    Christian B 100KR
    Kjell E 200KR
    Per J 100KR
    Jan T 300KR
    Last edited by oden; 02-23-2019, 09:05 PM.

Comment

Vi är uppe i 2000KR nu vilket med råge täcker kostnaden för en SSD disk, den andra får Calle betala med medel från SOEs kassa. Jag beställer diskarna nu och redovisar status här senare.

Tack gubbar, det är trevligt att se den här responsen. Med detta avslutas insamlingen.

Comment

Jag beställde 4st. Samsung 860 EVO 1TB SSD 2.5" för 6419KR. Två ska jag ha "själv" till annat. Detta blir 3210 - 2000 = 1210KR Calle får swisha 1000KR till mig så lägger jag själv 210KR, då blir det jämnt och bra.

Comment

Sajten körs nu på speglade ssd diskar.

Click image for larger version

Name:	IMG_20190228_184026_517.jpg
Views:	1
Size:	664.8 KB
ID:	851522
          Last edited by oden; 03-07-2019, 07:46 AM.

Comment

Swishat Oden 1000 pix från SOEs kassa.
            Bra jobbat.
            Platserna och människorna min motorcykel tar mig till.

Comment

Missade insamlingen. Kan jag swisha någonstans för att bidra lite?
              Är det här man ska ha en signatur?

Comment

Originally posted by Mahhbechh View Post
                Missade insamlingen. Kan jag swisha någonstans för att bidra lite?
                Driftbidrag är välkomna, swisha en summa till Click image for larger version

Name:	captcha.jpg
Views:	1
Size:	4.9 KB
ID:	851523

Comment

Originally posted by oden View Post
                  Driftbidrag är välkomna, swisha en summa till [ATTACH=CONFIG]85542[/ATTACH]
                  Sådär, drog iväg en liten slant.
                  Är det här man ska ha en signatur?

Comment

Originally posted by Mahhbechh View Post
                    Sådär, drog iväg en liten slant.
                    Tack så mycket. Keep it coming!

Comment

Oden, förutom hårdvaran. Vad är det för summor på driften vi pratar om?
                      I keep my motorcycle covered in a protective layer of mud

Comment

Originally posted by SvenB View Post
                        Oden, förutom hårdvaran. Vad är det för summor på driften vi pratar om?
                        Inte mycket, det är det vanliga plus Sveriges dyraste elström. Varför undrar du?

Comment

Lade några timmar idag på att uppgradera vBulletin från 4.2.5 till vBulletin 5 connect v5.5.0. Om det nu undgått någon att det ser eljest ut så är det orsaken

Då jag uppgraderade från 4.2.2 till 4.2.5 fick man v5.x på köpet (Calle betalade). Proceduren att uppgradera har legat och pyrt några år och idag tog jag tag i det. Pust!

Comment

Tack för att du engagerar dig!
                            Har du möjlighet att undersöka om det är knas med tapatalk i serverändan eller om det är något som ska göras i surfplatta / mobil?

/ Tommi
                            Där asfalten tar slut, börjar vägen..

Comment

Kollar på Tapatalk. https://www.tapatalk.com/download_vBulletin.php

Tyvärr kan jag inte registrera en ny instans där då det tutar upptaget...

"This site url or its host address has been used, please try another one. If you believe the address of your forum's host is being used by others, pls. contact us."

Ska maila dem och fråga, tvivlar att någon kommer ihåg hur detta registrerades.

Comment

Helt omöjligt att hitta hur jag ska kontakta dem förutom att använda detta formulär: https://www.tapatalk.com/security.php

Comment

Working...
                                X