Announcement

Collapse
No announcement yet.

Enduro på grus med nya skyltarna ?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jag har fått tjafsa med en som ringde upp en gång, efter det så drar jag alltid på ett sadelöverdrag från cykel så fort jag lämnar asfaltsvägarna så slipper jag detta..

Vad spelar det för roll om din regskylt syns eller inte på grusvägarna, att ha regnumret synligt är lite som att sätta sin namnskylt bakpå hojen med de offentlighetsprinciper vi har i Sverige och det är jag inte intresserad av.

Comment

Originally posted by Älgen View Post
      Jag har fått tjafsa med en som ringde upp en gång, efter det så drar jag alltid på ett sadelöverdrag från cykel så fort jag lämnar asfaltsvägarna så slipper jag detta..

Vad spelar det för roll om din regskylt syns eller inte på grusvägarna, att ha regnumret synligt är lite som att sätta sin namnskylt bakpå hojen med de offentlighetsprinciper vi har i Sverige och det är jag inte intresserad av.

Och på vilket sätt är det relevant mot TS fråga?

Dagens trådlyft såg jag nu....
      _______--------No Guts No Glory--------_______

Comment

Originally posted by sundström View Post
        Jo det var tanken men enligt länkarna och svemo ska ju även alla exc-f ha orange skylt och dom har varit och är väl LV-reggade sen länge .ska ringa nån handlare och kolla för det är lvreggad med normal skylt jag vill ha om jag byter annars faller bytet på det
        Köpte en ny 500exc 2019 i Juli och den är lv-reggad

Skickat från min SM-T805 via Tapatalk
        Honda Crf450hm-05 (14-?) Ktm 250exc-02 (12-14)
        Honda Xrv750-98 (11-13) Husaberg Fe650e-08 (10-11)
        Honda XR650R-04 (08-10) Bmw R1150R-04 (08-10)
        Suzuki Drz400S-06 (06-08 ) Bmw R1150Gs-01 (01-06)
        Honda Transalp-97 (97-01)

Comment

Working...
        X