Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fälgpar med ryckutjämnare KTM

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fälgpar med ryckutjämnare KTM

Har en uppsättning fälgar jag tänkte sälja. Har tidigare suttit på någon 640(?) vill jag minnas. Har senare suttit på en 525 exc och en 500 exc. Framhjulet har fått tyvärr fått en spricka på båda sidor i fälgbanan (Excel). Går nog rätt lätt att fixa med en tigsvets. Kanske att jag kan lösa det om det finns önskemål.
    Bakfälgen är med ryckutjämnare i navet. Fälgbanan är av märket DID och är 2.5" bred. Bra för rally!
    Sitter nya gummin i hubben. Samt att det följer med nya lager till bakfälgen, samt diverse prylar för att kunna byta lager. Saknar de två yttre distanserna samt en bricka, annars ska det vara komplett för att göra lagerbyte vid behov.
    Drev och skivor följer ej med. Dom är använda, så något nyskick kan man inte räkna med, är lite märken på insidan av fälgbanorna med. Jag har kört korv i och inte haft några bekymmer. Ska man köra slang kanske man vill snygga till det lite. Låter bilderna tala för sig.

Bara reservdelarna till lagerbyte har väl ett nypris på runt 1000 lappen, så jag tänker mig iaf ett pris på 3000:- eller högst bjudande om fler är intresserade.
    Finns i Norrköping för avhämtning. Ev. kan frakt ordnas men då gäller förskottsbetalning samt tillägg för frakt.
    Byte mot andra fälgar i bra skick passandes ktm exc kan vara intressant. Typ 6days fälgar eller liknande (svarta, orange, ej silvriga) Kan lägga någon slant emellan.

070... -284 2 7 30

// Johan
    Metallsmak i munnen
Working...
X