Announcement

Collapse
No announcement yet.

Garagerensning motordelar, fälgar m.m

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Garagerensning motordelar, fälgar m.m

Tja,

Jag har en massa delar jag nu en gång för alla tänkte bli av med så jag tänkte annonsera ut så mycket som möjligt och är det ingen som nappar så åker många av grejerna på skroten förr eller senare. De delar som inte är prissatta gäller bud, men eftersom jag hellre ser att delarna kommer till användning så har jag inga större krav. Byten kan vara av intresse så var inte rädd att kontakta mig.

FZS600 -03
    Motor som hade gått under 2000 mil då den brann men motorn klarade sig OK så om någon behöver interna delar, vevaxel, kolv, koppling, motorblock etc så finns det. Även kylare och främre fälgen finns. (Bakfälg och sving sitter på en hoj som eventuellt kommer att byggas om så är man intresserad av fälgkit med sving så kan jag avyttra det. Kitpris 1500)

XR650R
    Originalgaffel, övre gaffelkrona, förgasare 800:-, hastighetsmätarhus och lite andra smådelar efter ombyggnad.

FZ750 -85
    Fälgar, sving, mätarhus, framskärm, gaffel, gaffelkronor och lite annat smått efter ombyggnad.

Honda MTX 125 motor "all inclusive" dvs elsystem, avgas, förgasare etc. Motorn har fastnat efter att den plockades ur projektet men gick innan. Jag misstänker att vatten trängt in i vevhuset men är inte säker. Avgasröret isärkapat för att ta bort strypning. Större Mikuni-förgasare än original, minns inte storlek men det är väl denna som utgör något värde kanske? Kan sälja delar separat.

Aprilia RS125 5-ekrade fälgar 1700:-

Övrigt
    Brembo kopplingspump med stålomspunnen slang till MX/Enduro 800:-
    Diverse Backspeglar

Finns i Stockholm och bäst kontakt får man med mig om man smsar eller ringer på nollsjunio 3040889

Jag är själv ute efter första generationens FZR 1000 motor med elsystem, förgasare och grenrör. Jag kan även vara intresserad av en motor, endast motorn, till FZ 750 om den är i bra skick.
    "Det där med luftmängden 9m3/liter bränsle håller vi nog tyst om, tänk om miljöpartiet visste. Vilken sjuhelvetes SKATT på luft det skulle bli."

Vad är det mer för XR650 delar du har?

Comment

Har du hjul till en Gris???

Comment

Originally posted by Jockmed View Post
        Har du hjul till en Gris???
        Inga extra hjul tyvärr.

Originally posted by Lynd View Post
        Vad är det mer för XR650 delar du har?
        Har inte allt i huvudet men kan gå ner och leta om det är något specifikt du är ute efter?
        "Det där med luftmängden 9m3/liter bränsle håller vi nog tyst om, tänk om miljöpartiet visste. Vilken sjuhelvetes SKATT på luft det skulle bli."

Comment

Bumpar denna tråd, inom ett par veckor åker nog mycket på tippen och resterande av värde åker in i något skrymsle och glöms bort. Passa på nu!

Comment

Har du en framhjulsaxel till XR650R?
            Motorer ger dig alltid vad du förtjänar. Behandlar du dem med respekt så ger de dig friheten, beter du dig som ett arsle tar de den ifrån dig.

Comment

Det kan finnas en chans, men jag tror att det är en bakaxel jag har extra av. Kollar upp det!

Comment

Working...
              X