Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ktm 500 exc six days

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ktm 500 exc six days

Tänkte se om det finns något intresse för min hoj?
    Är en ktm 500 exc six days från 2013. Just nu står timräknaren på 161.4h.
    Har haft den sedan den var 24h gammal och servat väl. Ventiler kollade med jämna mellanrum utan behov av justering. Även inspektion av kolv som såg som ny ut så den är ej bytt. Finns många hundra timmar kvar.
    Lager är rengjorda och insmorda med jämna mellanrum. Fint drivpaket.
    Ny plast och egendesignade dekaler i år, fronten är utbytt mot den som kom 2017.
    Även nytt sadelöverdrag i år.
    Besiktad och påställd.
    Besiktningskit medföljer.

Lite extra godis så som:
    Factory styrkrona med ställbart offset.
    Rekluse Core EXP 3.0
    Svingskydd
    Stortank på 11.5l inklusive en extra soppapump så man slipper paja plasten i tanken till slut om man byter ofta. Bra för lite roadbookkörning :)
    Nypris på dessa grejer är över 20 000:-!

Säljes med fräsch originalfjädring som är lätt omschimsad.
    Följer även med 10-12 luftfilter samt ett gäng oljefilter.

Pris: 5p 000:-
    Finns i Norrköping. Provkörning sker efter full betalning via swish som säkerhet. Återfås såklart om köp ej görs.
    Ägarbyte direkt via app så svenskt giltigt körkort krävs.

/ Johan

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk

Last edited by Bommen; 12-10-2019, 06:11 PM.
    Metallsmak i munnen

Uppar lite och snker priset till 50 000:-.
    Metallsmak i munnen

Comment

Ingen som ens r lite intresserad? Ska det vara billigare? Pris?
      Str fr tillfllet p dubbdck och mousse i dcken (anvnt skick), samt att det sitter ett EarthX litiumbatteri i nu (1700 Ny framlykta ocks!
      Vldigt mycket hoj fr pengarna :)
      Metallsmak i munnen

Comment

Vrdelst att slja hoj hr p forumet..

Comment

Originally posted by JPT View Post
          Vrdelst att slja hoj hr p forumet..
          Allt gr att slja men soe r stilla , just enduro/cross vger ju pris/lder/och timmar in i ekvationen och 50” fr en -13 eller 65-67 fr t.ex en fe501 -18 med lga timmar s r iallafall valet ltt fr mig
          Gsxr750 -85 gsxr750 -98 Yamaha r1 -00 xt600k -93 gsxr1000 -01 xr650r -01 KTM 690r -10

Comment

Originally posted by sundström View Post

Allt gr att slja men soe r stilla , just enduro/cross vger ju pris/lder/och timmar in i ekvationen och 50” fr en -13 eller 65-67 fr t.ex en fe501 -18 med lga timmar s r iallafall valet ltt fr mig
            S r det ju, men har nd ftt lite intressenter via andra sidor s helt fel kan det inte va nd.
            Har ju en del extra prylar till min som inte brukar vara med de du nmner fr det priset, snt r ju ngot att tnka p med om man vrderar snt.
            Men ja, soe verkar inte vara stllet att slja grejer p tyvrr.
            Metallsmak i munnen

Comment

Originally posted by Bommen View Post

S r det ju, men har nd ftt lite intressenter via andra sidor s helt fel kan det inte va nd.
              Har ju en del extra prylar till min som inte brukar vara med de du nmner fr det priset, snt r ju ngot att tnka p med om man vrderar snt.
              Men ja, soe verkar inte vara stllet att slja grejer p tyvrr.
              prylar har ett vrde helt klart ,inte menat som kritik mot priset .
              problemet brukar vara att f betalt fr saker som recluse/tankar osv har ofta trttnat sjlv o slt saker lst

tnkte mest att folk som letar en ren enduro tnker som jag skrev om mil/timmar/rsmodell i frhllande till pris

nu ska jag inte skriva snder annonsen bommen
              utan lycka till med frsljningen
              Gsxr750 -85 gsxr750 -98 Yamaha r1 -00 xt600k -93 gsxr1000 -01 xr650r -01 KTM 690r -10

Comment

Sld.
                Metallsmak i munnen

Comment

Working...
                X