Announcement

Collapse
No announcement yet.

KTM EXC 350 2017 sixdays - prissänkt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

KTM EXC 350 2017 sixdays - prissänkt

https://www.blocket.se/ostergotland/...?ca=11&w=3

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Platserna och människorna min motorcykel tar mig till.

Nytt pris

Comment

Vaff? Skambud?

Comment

Lika bra du ger Bort den. Den skulle passa mig o köra brötenduro med. Märkte att jag tappade norrköpingarna där i dalarna sist. Så kan behöva lite träning i tighta spår.

Fri frakt med?

Skickat från min G8441 via Tapatalk
        /Palle

Comment

Såld ?
          Hittar inte annonsen.

Comment

Tog bort annonsen från Blocket i brist på köpare. Den är kvar om du är intresserad

Comment

Kanske om priset är rätt ....
              hur är det m timmar, skick , fjädring, utrustning osv ?

Comment

Originally posted by Randonörd View Post
                Kanske om priset är rätt ....
                hur är det m timmar, skick , fjädring, utrustning osv ?
                Uppskattingsvis 120 h. Enbart körd grus och finenduro så den är i kanonskick. Helt orginal, välservad, otrimmad. Har satt fulplast på men har nu orginal (alltså ny). Fjädring är x-plore med förspänning (enbart sixdays) med stadardfjädrar, fläkt, hasplåt, annan styrkrona. Jag enda ägaren sedan ny och har inte haft något fel hittills.

Annonsen började på 62 med svalt intresse, så du får lägga ett bud. Kommer du och kollar säljer den sig själv.

Comment

Originally posted by Hagenblad View Post
                  Uppskattingsvis 120 h. Enbart körd grus och finenduro så den är i kanonskick. Helt orginal, välservad, otrimmad. Har satt fulplast på men har nu orginal (alltså ny). Fjädring är x-plore med förspänning (enbart sixdays) med stadardfjädrar, fläkt, hasplåt, annan styrkrona. Jag enda ägaren sedan ny och har inte haft något fel hittills.

Annonsen började på 62 med svalt intresse, så du får lägga ett bud. Kommer du och kollar säljer den sig själv.
                  Jag funderar lite ....
                  Lite många timmar , men om den är fin så Kanske kan det vara intressant ändå :
                  Vilken vikt är fjädringen för ?

Comment

120 timmar är väl inte mycke... Lagom inkörd.. De gör 1 timme å en kvart i veckan i 2 år...

Comment

Folk är helt galna i timmar. Jag har ökat till 30 timmar oljeintervall och fortfarande häller jag ur ny olja. Jag häller i färgen ljus sirap och tömmer ur mörk sirap. Noll på magnet och sil. borde vara tätare hjullagerbyte än oljebyte snart. 120 timmar är ingenting så som jag kör dvs, jag kokar inga hojar, varvar inte skiten ur dem eller kör dem kalla. Gissar kolvbyte vid typ 500 h, men ta 300 då för säkerhets skull. Min 530 vet jag inte om den lever, men gick väl långt över 1000 h på orginalveven.

Jag körde båda mina 350 2017 idag till Hojbutiken och bytte in dem till en ny. Borde vara liknande pris. Fjädringen på båda är orginal och inställda för stenig terräng snarare än hastighet.

Comment

Folk är helt galna i timmar. Jag har ökat till 30 timmar oljeintervall och fortfarande häller jag ur ny olja. Jag häller i färgen ljus sirap och tömmer ur mörk sirap. Noll på magnet och sil. borde vara tätare hjullagerbyte än oljebyte snart. 120 timmar är ingenting så som jag kör dvs, jag kokar inga hojar, varvar inte skiten ur dem eller kör dem kalla. Gissar kolvbyte vid typ 500 h, men ta 300 då för säkerhets skull. Min 530 vet jag inte om den lever, men gick väl långt över 1000 h på orginalveven.

Jag körde båda mina 350 2017 idag till Hojbutiken och bytte in dem till en ny. Borde vara liknande pris. Fjädringen på båda är orginal och inställda för stenig terräng snarare än hastighet.
                        Grymt hur grejerna verkar hålla nu för tiden. Jag har precis köpt en wr450f 2012 där kolven var bytt vid 250h och såg helt ok ut, och ringarna var inom spec. Förr renoverade jag Husabergare vid 100h med ramlager, stake, foder och kolv men nu är det bara oljebyte som verkar rimligt. Fick min billigt, för säljaren sa att alla andra köpare som varit intreserade sprang livrädda iväg just pga timmarna. Jag blev däremot glad för att han tvingades ge bort bågen till mig :)

Vad bytade du in din mot?
                        Är det här man ska ha en signatur?

Comment

Originally posted by Mahhbechh View Post
                          Grymt hur grejerna verkar hålla nu för tiden. Jag har precis köpt en wr450f 2012 där kolven var bytt vid 250h och såg helt ok ut, och ringarna var inom spec. Förr renoverade jag Husabergare vid 100h med ramlager, stake, foder och kolv men nu är det bara oljebyte som verkar rimligt. Fick min billigt, för säljaren sa att alla andra köpare som varit intreserade sprang livrädda iväg just pga timmarna. Jag blev däremot glad för att han tvingades ge bort bågen till mig :)

Vad bytade du in din mot?
                          Hörde om en uthyrare i Sahara som lät turister börna sand med just KTM 350. Han skulle byta in alla 17 st mot nya och de hade c:a 700 h på mätaren. Ingen av dem hade bytt kolv.

Jag bytte in 2 st mot en ny. De gör säkert en bra slant på dem, men det är bara bra. Jag har inte plats/tid/pengar att ha två likadana hojar bara stå här. Nu kan jag köra utan att ens tänka på vintermek.

Comment

Hörde om en uthyrare i Sahara som lät turister börna sand med just KTM 350. Han skulle byta in alla 17 st mot nya och de hade c:a 700 h på mätaren. Ingen av dem hade bytt kolv.

Jag bytte in 2 st mot en ny. De gör säkert en bra slant på dem, men det är bara bra. Jag har inte plats/tid/pengar att ha två likadana hojar bara stå här. Nu kan jag köra utan att ens tänka på vintermek.
                            Varför byta alls i ditt fall?

Comment

Originally posted by oden View Post
                              Varför byta alls i ditt fall?
                              Jag köpte the secret weapons hoj för att den var i bra skick. sedan blev jag inte av med min egen och ville inte varken ge bort hojar eller sitta på massa skrot som tappar värde och kostar tid och pengar. Så nu har jag ny hoj, en försäkring och redo för bakhjulsåkning. >Förutom en gipsad hand dåra

Comment

Working...
                              X