Announcement

Collapse
No announcement yet.

Säljes/bytes Honda Africa Twin -96

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Säljes/bytes Honda Africa Twin -96

AT -96 med ca 7600mil på mätaren, bes UA i somras. Fint skick för sin ålder/mil.
    troligtvis knappt gått grus innan jag köpte den.

Bytes helst mot nån billigare/lättare/repigare stånka ex XR, DR eller annat som passar min körning på traktorstigar bättre.
    Eller kanske en dieselpickis.

SOE priside 25000 :-
    Attached Files
    Last edited by stampep; 09-08-2013, 03:47 PM.
    "giving up is not an option, if you're giving up you are not a true endurorider.
    you should be a motocross rider."

CR500 -85
    WR450F -03
    CR125R -99
    Kx125 -98

Hallå.
    Du behöver inte en till WR450f -03:a?
    /Andreas

Comment

Egentligen inte, fast det var ju lite kul grejer på den... tar mig en funderare
      "giving up is not an option, if you're giving up you are not a true endurorider.

CR500 -85
      WR450F -03
      CR125R -99
      Kx125 -98

Comment

Hejsan.
        Ja, gör du så. Jag har fått en del bytesförslag det senaste dygnet.
        Men en Affe är man ju alltid sugen på!
        /Andreas

Comment

Ingen som har nån lättare hoj som vill byta upp sig? Finns en uppsättning nya sirac till

CR500 -85
          WR450F -03
          CR125R -99
          Kx125 -98

Comment

Jag har en lc4 620 som jag börjar fundera på att byta till nåt större kanske en africa kan du berätta lite mer om den?

Comment

Originally posted by David! View Post
              Jag har en lc4 620 som jag börjar fundera på att byta till nåt större kanske en africa kan du berätta lite mer om den?
              Är tyvärr inte intresserad av KTM.

CR500 -85
              WR450F -03
              CR125R -99
              Kx125 -98

Comment

Sista rycket innan vinterdäcken åker på och den blir kvar till våren!

Intressanta byten är billigare offroad, eller samma prisklass men lättare (stånka), LV reg och bes endurohoj eller nån vettig bil typ buss, pickis, eller annat förslag.

CR500 -85
                WR450F -03
                CR125R -99
                Kx125 -98

Comment

Originally posted by stampep View Post
                  Är tyvärr inte intresserad av KTM.
                  Varför inte om man får fråga? Är du en av dem som hade en på 80-talet med dålig kvalité?

De gör bra cyklar nu för tiden om man jämför :)

Comment

Originally posted by stoffemannen221 View Post
                    Varför inte om man får fråga? Är du en av dem som hade en på 80-talet med dålig kvalité?

De gör bra cyklar nu för tiden om man jämför :)
                    körde 3-hjuling på 80-talet ;) Har tyvärr nåt problem med chassit på dom, passar mig inte alls.

CR500 -85
                    WR450F -03
                    CR125R -99
                    Kx125 -98

Comment

Originally posted by stampep View Post
                      körde 3-hjuling på 80-talet ;) Har tyvärr nåt problem med chassit på dom, passar mig inte alls.
                      Aha, japp så är det. Vissa hojar känns man ett med första gången man testar och andra blir man aldrig polare med hur mycket man än skruvar. Jag har svårt att bli snabb på de hondor jag har lånat. Har testat ett antal olika på hemmabanan men kör alltid lite långsammare på dem hur mycket fjädring jag än meckar. Samtidigt vet jag att man måste ge det lite tid. När jag började köra 990'n hade jag inte kört mycket tung hoj direkt och det var läskigt när det släppte i början men sen vet man hur det ska kännas och så blir det bättre. Men har rätt långt kvar innan jag blir lika ett med den hojen som jag är med Husan. Bättre än så blir det nog inte för min egen del. Skulle inte byta den ens mot en sprillans 350.

Comment

Working...
                      X