Announcement

Collapse
No announcement yet.

200-300 2T Enduro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• JPT
    replied
    https://www.blocket.se/sodermanland/....htm?ca=11&w=3

https://www.blocket.se/jamtland/Ktm_....htm?ca=11&w=3
    Last edited by JPT; 11-05-2017, 10:26 PM.

Leave a comment:

• PerDanielEdman
    replied
    Jaha ja, men jag tänkte ju köra 100 timmar till med min bara för att den är så bra. Fast blir jag av med den köper jag en insprutad 300:a i stället...

Jag har en 2015 KTM 250 sixdays, 150 timmar, kolv bytt efter 127h, regelbundet servad och med olja i generatorkåpan så startmotorn funkar klockrent. Tog av 0,5 mm på toppen när jag bytte kolv så den har en bra botten. 100W stator, 10 mm styrhöjare och ombyggd fjädring. Jag är 183 cm och 90 kg, hojen funkar kanon och speciellt fjädringen som är bra på riktigt. Gaffeln är ombyggd efter konstens regler, jag tror Jeff Slavens gör samma saker som Andreas Carlsson gjort på min. Typ 8000:- bara för gaffeln. Hojen går kanon i stalp och just därför har jag egentligen inga planer på att sälja den, men nu hade jag tagit en GT och en konjak innan jag såg din annons....

Som sagt, får jag hyfsat för den så byter jag upp mig mot en Husqvarna, 300:a 2t med sprut, men annars får den går minst 100 timmar till, så det är bara att bjuda.
    Plasten har givetvis vissa minnen från marksyningar, men inget allvarligare än man kan förvänta. Stödet är nytt eftersom dom slits och drivpaketet är skapligt. Bromsbeläggen är också rätt friska, liksom skivorna. Bark busters med aluskena sitter på. En extrakrök finns också. Brake-snake sitter på.

Ska ut en sväng i morgon, nu med dubbdäck fram. Som sagt, kan det vara intressant så kom med ett bra bud. Då tar jag en GT till och funderar om jag ska uppgradera mig...

/ Daniel (Stockholm)

Leave a comment:

• Viper
    started a topic 200-300 2T Enduro

200-300 2T Enduro

Är på jakt efter en 200-300 2T 2012 eller nyare.
    Håller koll på blocket men det är väldigt ont om hojar där..

Gärna i närheten av Östergötland!
Working...
X